    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pewnie bylo
    Date: Wed, 30 Oct 2013 01:10:33 +0100

    Artur Maśląg wrote:

    > Najpierw odpowiedz na pytanie. Zresztą gdybyś się tematem
    > zainteresował to byś nie pisał o 'bzdurnych pozostałościach po
    > dawnych czasach.'. Ba, wystarczyło dokładnie przeczytać co napisałem:>

    a tak serio jaką to ważną infromację dla kogokolwiek niesie informacja że
    dany pojazd jest zarejestrowany w warszawie czy gdańsku, szczególnie jak
    jest w leasingu i leasingobiorca mieszka w Koluszkach?

    Co to kogo obchodzi skąd jest tablica rejestracyjna?

    > Tak, wiem, standardowy wytrych:>

    > Kolejne dorabianie ideologii - żadnego błędu nie było, a kreski
    > były prezentowane w celu łatwego odróżnienia fizyczny/reszta.
    > Zawsze to było 10 znaków.

    racja zawsze było 10 znaków, masz coś wspólnego z informatyką? śmiem
    zakładać że nie masz.

    bo pomysł aby sposób formatowania identyfikatora przenosił informację jest
    kompletnym debilizmem. Jak ktoś chciał wprowadzić takie rozróżnienie do NIP
    to trzeba było przyjąć w pierwszym czy ostatnim znaku identyfikator F/R
    0/1

    jakoś dzisiaj już praktycznie ludzie piszą NIPy jednym ciurkiem co zresztą
    zapoczątkował (swoją droga kretyńsko zaprojektowany) system ZUSowski.

    lubisz bronić przegranej sprawy?