  • 1. Data: 2013-10-28 00:19:25
    Temat: pewnie bylo
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ale co szkodzi pośmiać się dwa razy ;)

    http://i.iplsc.com/wlasciciele-aut-z-indywidualnymi-
    tablicami-bywaja-wyjatkowo-/0001QFMTHXAL5YGB-C116-F4
    .jpg

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2013-10-28 07:31:15
    Temat: Re: pewnie bylo
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-28 00:19, PiteR pisze:
    > ale co szkodzi pośmiać się dwa razy ;)
    >
    > http://i.iplsc.com/wlasciciele-aut-z-indywidualnymi-
    tablicami-bywaja-wyjatkowo-/0001QFMTHXAL5YGB-C116-F4
    .jpg

    Te klimaty

    http://www.verso.pl/lu/g9_adhd.jpg

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 3. Data: 2013-10-28 09:50:48
    Od: Robson <r...@...pl>

    http://www.wiocha.pl/824157,BMW-obora...samochod-adm
    ina

  • 4. Data: 2013-10-28 10:32:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Oct 2013 00:19:25 +0100 osobnik zwany PiteR napisał:

    > ale co szkodzi pośmiać się dwa razy ;)

    raz jest śmieszne, drugi już tak sobie, pięćdziesiąty świadczy tylko o
    tym, że wrzucacz linków nie umie czytać

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-10-29 18:53:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PiteR wrote:
    > ale co szkodzi pośmiać się dwa razy ;)
    >
    > http://i.iplsc.com/wlasciciele-aut-z-indywidualnymi-
    tablicami-bywaja-wyjatkowo-/0001QFMTHXAL5YGB-C116-F4
    .jpg

    tak całkiem na marginesie to nie mogę pojąć dlaczego matoły w RP nie mogli
    po prostu zrobić tablic indywidualnych tylko MUSIELI dodać te jakieś debilne
    obowiązkowe literka z cyferką na początku.

    czy naprawdę urzednicy sa kompletnymi debilami.

  • 6. Data: 2013-10-29 19:59:50
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-10-29 18:53, Marek Dyjor pisze:

    > tak całkiem na marginesie to nie mogę pojąć dlaczego matoły w RP nie
    > mogli po prostu zrobić tablic indywidualnych tylko MUSIELI dodać te
    > jakieś debilne obowiązkowe literka z cyferką na początku.

    Ogólnie rozróżnianie (? - nie mogę znaleźć właściwego słowa) numerów
    rejestracyjnych według województw jest jakimś przeżytkiem. To miało
    znaczenie w czasach przedinformatycznych, kiedy policjant wiedział, do
    którego z czterdziestu dziewięciu urzędów wojewódzkich zadzwonić w celu
    ustalenia właściciela danego pojazdu. Obecnie nie ma żadnej potrzeby
    uwidaczniać, które starostwo wydało dokument. Jakiś system jest
    potrzebny, żeby nie wydawać numerów losowych, chociaż...?
    Ale z tablicami indywidualnymi, to już zupełnie bez sensu ten wyróżnik
    województwa i cyferka.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2013-10-29 20:02:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marek Dyjor pisze tak:

    > dlaczego matoły w RP nie mogli po prostu zrobić tablic
    > indywidualnych tylko MUSIELI dodać te jakieś debilne obowiązkowe
    > literka z cyferką na początku.

    bez tych literek nazwa mogła być dłuższa a wtedy może i ja bym się
    skusił np DRESIARZ, POLSKA B, KATOLIK, ZAWOD SYN, ZDZICHU ...

    Kiedy patrzę na stronę to się dziwię że ludzie wywalają kafla na jakieś
    bezsensowne skróty typu XBR5S3

    http://www.wptr.pl/index.php?dz=praktyka&pdz=zbiory&
    sekcja=indywidualne

    no i przepadanie tablic.

    > czy naprawdę urzednicy sa kompletnymi debilami.

    osobno nie, w grupie tak ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 8. Data: 2013-10-29 20:18:56
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    To ja mam jeszcze dwa:
    https://lh3.googleusercontent.com/-60SHkyBToCk/Tmvzf
    p2c0gI/AAAAAAAAAX4/iq1uRpV3vnY/w784-h588-no/SN857105
    .JPG

    https://lh3.googleusercontent.com/-7m_Fa9Td-yQ/UnAGl
    assLJI/AAAAAAAAAgQ/zkIK_yBblp4/w784-h588-no/IMG_2220
    .JPG

    Pozdr,

  • 9. Data: 2013-10-29 21:06:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W+ dniu 2013-10-29 19:59, LEPEK pisze:

> [...]
    > znaczenie w czasach przedinformatycznych, kiedy policjant wiedział, do
    > którego z czterdziestu dziewięciu urzędów wojewódzkich zadzwonić w celu

    Standardowe dorabianie ideologii. Dziwnym trafem w takich Niemczech
    wyróżnik jest uzależniony od miasta/gminy, we Francji od departamentu:>
    Ba, francuski wprowadzony w 2009 :) Jest tam parę innych ciekawostek,
    ale nadal występuje rozróżnianie kto wydał tablice.

    > Obecnie nie ma żadnej potrzeby
    > uwidaczniać, które starostwo wydało dokument. Jakiś system jest
    > potrzebny, żeby nie wydawać numerów losowych, chociaż...?

    Najwyraźniej w wielu państwach uznano jednak, że sens jest.

    > Ale z tablicami indywidualnymi, to już zupełnie bez sensu ten wyróżnik
    > województwa i cyferka.

    Aż mi ulżyło, czyli wracasz do meritum - a jak wygląda ta kwestia w
    innych krajach? Może w Polsce wcale nie jest tak źle i bicie piany
    jest średnio sensowne?

  • 10. Data: 2013-10-29 21:15:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:

> [...]
    >
    > Aż mi ulżyło, czyli wracasz do meritum - a jak wygląda ta kwestia w
    > innych krajach? Może w Polsce wcale nie jest tak źle i bicie piany

    ale nie wpadło ci do głowy że to są podobnei jak u nas jakieś bzdurne
    pozostałości po dawnych czasach.

    Po prostu inercja umysłowa urzedników jest koszmarna...

    pamiętam jak nasze szanowne urzedy z uporem maniaka nakazywały rozróżniac
    dwa sposoby zapisywania numeru NIP, z róznym podziałem na grupy? który to
    podział prawdpodobnei powstał przez błąd.