    From: Piotr <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: pentax k10d/k20d nikon d80/d90
    Date: Sat, 02 Jan 2010 23:35:43 +0100

    > Może Canon 70-200 za 2300, albo Nikon 70-300VR za 1600. Ze stałek 85 1.8
    > to Canon. Stabilizacja na slubie ? W Pentaksie podstawowe niedrogie
    > obiektywy bo potem robi się już drogo

    Akurat inni producenci odpadaja, wybor zawezony do systemu Nikona lub
    Pentaxa i tych czterech modeli aparatow, ewentualnie jeszcze zerknalem
    na specyfikacje nowego nikona d5000, ma sporo bajerow zupelnie mi
    niepotrzebnych typu filmy, ale sam aparat dosc ciekawie wyglada jak
    pobieznie zerknalem, choc wizjer ma slaby, ale wg dpreview i tak lepszy
    niz nikon d70.

    www.pbase.com/piotrstankiewicz