  • 1. Data: 2009-07-22 20:48:35
    Temat: pełna klatka - co wybrac?
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    5DII?

    czy inne opcje?

    --

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-07-22 20:55:57
    Temat: Re: pełna klatka - co wybrac?
    Od: mater <m...@m...pl>

    basti78 wrote:
    > 5DII?

    Nieee... Tylko nie to badziewie... ;)

    > czy inne opcje?

    Oczywiście!

    Z nikona na przykład: F5, F100, F80, FM3a... itp.

    Z Canona na przykład: EOS-1, EOS-3, EOS-30, EOS-300... itp.

    :D

    mater

  • 3. Data: 2009-07-22 21:06:51
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Czy chodzi Ci moze o taka pelna klatke:

    http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/03_02/Cats3DM2
    903_468x307.jpg ?????

    :)))))))))))))))))))

    Adameck

  • 4. Data: 2009-07-22 21:10:38
    Od: mater <m...@m...pl>

    Adameck wrote:
    > Czy chodzi Ci moze o taka pelna klatke:
    >
    > http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/03_02/Cats3DM2
    903_468x307.jpg ?????

    > :)))))))))))))))))))

    Buuuuahahahahah :-D

    Dobre! ;-)

    Ja tu juz jednak widze co najmniej sredni format... ;-)

    mater

  • 5. Data: 2009-07-22 22:22:23
    Od: "jan jakub " <j...@N...gazeta.pl>

    basti78 <b...@o...pl> napisał(a):

    > 5DII?
    >
    > czy inne opcje?

    Ta inna opcja ,to w moim przypadku połączenie analogu z cyfrą ,a
    jednocześnie cyfra którą można zmienić bez zmiany body. Mamiya 645 afd
    2 ,pytam na forum o opinie ,ale chwilowo cisza ,jaki kraj taka cyra.

    pozdrawiam jan jakub W.

  • 6. Data: 2009-07-22 22:54:48
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "jan jakub " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ta inna opcja ,to w moim przypadku połączenie analogu z cyfrą ,a
    > jednocześnie cyfra którą można zmienić bez zmiany body. Mamiya 645 afd
    > 2 ,pytam na forum o opinie ,ale chwilowo cisza ,jaki kraj taka cyra.

    Jesteś w Europie. Przez lokalny patriotyzm możesz dowiedzieć się tylko
    czegoś na temat Hasselblada.
    Sinar też be, bo to nie UE ;)

    p.s. Hasela to sobie nawet możesz zamówić i pomacać.

  • 7. Data: 2009-07-23 04:37:15
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 5DII?
    >
    > czy inne opcje?
    5dmk2
    imo rewelka sprzet
    raku

  • 8. Data: 2009-07-23 07:54:01
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 5DII?
    >
    > czy inne opcje?

    Jak ktoś pyta o pełna klatkę to MZ powinien to byc juz dośwaidczony fotograf
    wiedzący czego chce. No chyba że ma to byc sprzęt do pokzaywania ISO 6400 w
    słoneczny dzień wtedy pytanie uzasadnione.

  • 9. Data: 2009-07-23 09:59:30
    Od: "jan jakub " <j...@N...gazeta.pl>

    Agent <w...@o...ue> napisał(a):

> [...]
    > wiedzący czego chce. No chyba że ma to byc sprzęt do pokzaywania ISO 6400
    > słoneczny dzień wtedy pytanie uzasadnione.

    To ja może spytam ,a kogo Ty nazywasz doświadczonym fotografem .Wczoraj na
    forum pytałem o średni format mamiya cyfra i narazie cisza .Na giełdzie w
    niedziele tylko jedna osoba udzieliła mi informacji na temat M645afd . Kiev
    88 TTL mam ,kupiłem już początek lat 80-tych .

    pozdrawiam jan jakub W.- plastyk ,nie fotograf.

  • 10. Data: 2009-07-23 10:03:18
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > Kiev
    > 88 TTL mam ,kupiłem już początek lat 80-tych .

    Kogoś kto trochę lat fotorafuje i wie do czego i jak użyc sprzętu. Tacy
    ludzie z zasady wiedzą co ich ogranicza (sprzętowo) a więc wiedzą czego im
    brakuje. Po zadanym pytaniu sądzę że jednak sprzęt ma służyć do "zobaczcie
    jakie zrobiłem zdjęcie przy ISO 6400"