  • Data: 2009-07-24 20:07:01
    Temat: Re: pełna klatka - co wybrac?
    Od: Kryhu <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    f1969 pisze:

    Hej

    > A to bardzo ciekawe, bo ostatnio pewna znana i duża redakcja przejechała
    > się na D700 ...

    O, znowu czegoś ciekawego dowiemy się od Ciebie o tym beznadziejnym
    Nikonie ;)

    Używałeś jakiś czas D700 i D3 żeby wyrobić sobie zdanie? I nie piszę tu
    o sporadycznym pomacaniu i kilku pstrykach.

    Tak się składa że mam już trzeci korpus D700, pierwszy kupiłem zaraz po
    premierze. Trzaskam nimi właśnie reporterkę i nie bardzo wiem o czym
    piszesz?

    Na dokładkę dostałem z NPS D3 na 3 tygodnie, zrobiłem nim 3 zlecenia,
    strzeliłem jakieś 5 tys. klatek. Zaraz po oddaniu sprzętu kupiłem drugie
    D700. Wiesz dlaczego? Ja już wiem i był to świadomy wybór nie
    ograniczony możliwościami finansowymi.

    Każdy z tych modeli jest trochę inny i wbrew pozorom D700 ma kilka
    dodatków, które przeważyły szalę z mojego punktu widzenia.

    Szczerze mówiąc oczekiwałem przewagi szybkości i precyzji D3 ale tego
    nie ma. Jest minimalnie krótszy blackout lustra czy 1kl/s więcej
    (przyjmując D700 z gripem do porównania).
    Precyzja i szybkość układu AF toczka w toczkę.
    AF pudłuje kiedy to ja sam popełnię błąd :)

    Na temat Canona się nie wypowiadam bo nie mam i nie używam, Tobie radzę
    zrobić to samo. Masz? używasz? - pisz.
    --
    Pozdro
    Kryhu