  • Data: 2009-07-24 23:08:22
    Temat: Re: pełna klatka - co wybrac?
    Od: Kryhu <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:

    Hej

    > Czyli będzie czwarty? ;-) A tak serio? Dwie rozumiem, ale po co 3.?

    Na stanie w tej chwili mam dwie sztuki, w pierwszej (której już nie mam)
    od czasu do czasu głupiała wbudowana lampa, niby kilka razy się to
    pojawiło ale jakiś ślad w serwisie znaleźli, stwierdzili że nie wiedzą
    co to. Napisałem grzecznie do sklepu delikatnie podkreślając ile kapusty
    już im zostawiłem i stwierdziłem że oczekuję wymiany. Bez szemrania
    dostałem nowy.
    Przy okazji właśnie na czas serwisu z NPSu dali mi D3 z zaślepką w
    formie 85/1.4 ;)
    Po 3 tyg wyleczyłem się z D3, grip w pionie jest za "chudy" i nie ma
    joysticka, a jako lewooczny dłubałem sobie paluchem w prawym oku :)
    Przewagi szybkości reakcji aparatu czy układu AF nie stwierdziłem.
    Jest oczywiście kilka rzeczy za które pasują mi w D3 - 100% kadru w
    wizjerze i 2 sloty CF - przy ważnych zleceniach natychmiastowy backup.
    Ale jakoś na tym zauważalne dla mnie zalety D3 się skończyły.
    Nie zmienia to faktu że dla reporterskich hardkorowców inne zalety D3
    będą decydować i z ich punktu widzenia D3 będzie lepszym wyborem.

    To cenię u Nikona - masz zgrabną puszkę z bebechami od najwyższego
    modelu. Jeśli chcesz to przykręcasz grip i masz 95% osiągów większego
    brata. Jeśli nie, to idziesz na miasto z mniej rzucającym się w oczy i
    lżejszym aparatem.
    --
    Pozdro
    Kryhu