  • Data: 2009-07-26 12:49:46
    Temat: Re: pełna klatka - co wybrac?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jan jakub " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h4ddeh$t6v$1@inews.gazeta.pl...

    > Autor: g...@g...pl
    > Data: 24-07-2009, 20:21:59
    > + pokaż cały nagłówek

    > ---

    > Marcinku ,też jestem gejem ,tak jak Ty ,dlatego prosze,"KULTURY" choć
    > troche
    >

    > ..a ja p.Marcinie jestem tolerancyjny ,a Pan bezpaństwowcem pogardzasz.

    powyższy cytat jest "X-Forwarded-For: 83.5.244.38"

    a tajemnicza kukulina i ty, drogi Żążaku macie IP to samo - z bardzo
    podobnego zakresu jak anonim na który się powołujesz:

    "From: "jan jakub " <j...@N...gazeta.pl>
    [...]

    " kukulina" <k...@g...pl>
    [..]

    Rozdwojenie jaźni?
    Zresetowałeś łącze, czy pobiegłeś do sąsiadów na naradę, co odpisać?

    Nie jesteś tylko bezpaństwowcem. Masz wiele egzotycznych i z naukowego
    punktu widzenia ciekawych cech psychiki.

    Jak sugerowałem - weź pigułkę.