  • 81. Data: 2011-01-06 14:20:33
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 13:12:36 +0100, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    >Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    >wiadomości news:ig2vig$5tm$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    >Od kiedy wolno jeździć w trerenie zabudowanym z prędkością 60-70km/h przed
    >godziną 23.00 ?

    Powiedz mi mistrzu gdzie wyczytałeś coś o terenie zabudowanym?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 82. Data: 2011-01-06 14:21:32
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:rtfbi6dinls4c4dr5krs7v75efmui8onrk@4ax.com...

    > W tej sytuacji ile powinien jechać? 5 km/h? 30 km/h? A może wcale?

    Powiem krótko: z taką prędkością powinien jechać, żeby nie było obecnego
    postu.
    Mówiąc nieco dłużej:
    Powinien jechać z taką prędkością, która umożliwiłaby mu zauważenie bryły na
    tyle wcześnie, aby zatrzymać samochód w bezpiecznej odległości lub ominąć tę
    bryłę bez narażania innych uczestników ruchu drogowego. Jaka to jest
    prędkość tego nie mozna jednoznacznie powiedzieć, bo to zalezy tylko i
    wyłacznie od warunków panujacych na drodze oraz predyspozycji kierującego.
    Jedno jest pewne, że jadąc z prekością 60-70km/h w terenie zabudowanym,
    gdzie obowiązuje maksymalnie 50km/h stanowi wykroczenie drogowe w myśl PoRD
    i ajko samo w sobie jest karalne i naganne.

  • 83. Data: 2011-01-06 14:23:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-06 13:16, Plumpi pisze:

    > Tak poza tym to jesteś zdrowy ?

    Skoro jest takim swietnym kierowca (i jasnowidzem, bo potrafi
    stwierdzic, ze inni nie umieja jezdzic i "zapierdalaja"), to chcialbym
    widziec, jakby sam sie zachowal w takiej sytuacji.

  • 84. Data: 2011-01-06 14:23:41
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:s7gbi6dugrnpn9h49tdsicaj4ml4sv95d1@4ax.com...

    > Taa...

    Masz wątpliwości ?
    To poczytaj PoRD. Przyda Ci się to kiedyś, kiedy będziesz podchodził do
    egzaminu na prawo jazdy, bo zapewne obenie nie posiadasz prawa jazdy skoro
    masz takie wątpliwości i zadajesz takie pytania.

  • 85. Data: 2011-01-06 14:24:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-06 13:55, Sławek pisze:
    > Wsadź ty se w d... ten swój "warning".
    >

    > Michał Gut nie dostosował stylu jazdy do warunków panujących na drodze

    ROTFL! Minales sie z powolaniem, powinienes byc kraweznikiem.

  • 86. Data: 2011-01-06 14:25:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 14:23:41 +0100, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    >Masz wątpliwości ?

    Mam.

    >To poczytaj PoRD. Przyda Ci się to kiedyś, kiedy będziesz podchodził do
    >egzaminu na prawo jazdy, bo zapewne obenie nie posiadasz prawa jazdy skoro
    >masz takie wątpliwości i zadajesz takie pytania.

    Taa... W PoRD jest napisane że na drodze wojewódzkiej 734 jest
    ograniczenie do 50 km/h?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 87. Data: 2011-01-06 14:25:54
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5bgbi6dgq2qf405laffnreed584kstmn7i@4ax.com...

    > Powiedz mi mistrzu gdzie wyczytałeś coś o terenie zabudowanym?

    "jadę przez wieś"
    Jak widać masz problemy z czytaniem.

  • 88. Data: 2011-01-06 14:26:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 14:21:32 +0100, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    >Powiem krótko: z taką prędkością powinien jechać, żeby nie było obecnego
    >postu.

    Czyli? Konkretnie? Z jaką prędkością Ty byś jechał?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 89. Data: 2011-01-06 14:26:58
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 14:25:54 +0100, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    >"jadę przez wieś"

    "Wieś" <> "teren zabudowany".

    >Jak widać masz problemy z czytaniem.

    Oczywiście.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 90. Data: 2011-01-06 14:28:36
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-01-06 00:41, Michał Gut pisze:
> [...]
    > 40-50kmph a przede mna samochod na 'obcych' blachach. wyprzedzam i po
    > zakonczeniu manewru po jakichs 100m przy predkosci strzelam 60-70 wpadam
    Witam
    No widzisz, ten dostosował prędkość:))