-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.
org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!bor
der2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!ne
ws.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 10 Jan 2011 10:45:54 +0100
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
References: <ig2vig$5tm$1@portraits.wsisiz.edu.pl><ig3vtk$jha$1@node1.news.atman.pl><
33a512e0-d205-4121-970a-e944112a8528@k11g2000vbf.googlegroups.com>
<4d25b584$0$2497$65785112@news.neostrada.pl> <ig4cv8$4qb$1@news.onet.pl>
<r...@4...com> <ig4fl0$dal$1@news.onet.pl>
<ig4h42$1b4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<Pine.WNT.4.64.1101061807380.3488@quad>
<4d260112$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<ig51go$2tl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<4d2632ac$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
<ig6nfn$ukt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ig6pgt$56c$2@cougar.axelspringer.pl>
<ig73g1$vpi$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <igc8dq$jnl$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <igc8dq$jnl$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <u...@b...softax.pl>
Lines: 62
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1294653602 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2442 83.18.189.42:58431
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341185
[ ukryj nagłówki ]Plumpi wrote:
> Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl>
> napisał w wiadomości news:ig73g1$vpi$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
>
>> jak widziales to bryla lezala na jasniejszym i ladnie sie komponowala
>> z terenem, obok 2 czarne wyjezdzone pasy.
>> moze i bym zauwazyl jakbym tam czegos wypatrywal z uwaga. bardziej
>> patrze czy czlowieka nie rozjezdzam
>
> Patrząc na te zdjęcia uważam, że największą głupotą było zapier....ć z
> taką prędkością po takiej drodze, która posiada 3 wyjeżdżone koleiny
> służące do poruszania się samochodów w obydwu kierunkach oraz tak
> zalodzoną nawierzchnię. Tym bardziej, że był to teren zabudowany i słabo
> oświetlony. Gdybyś jechał tam z mniejszą prędkością miał byś szansę
> zauważenia tej bryły lodu i uniknięcia zderzenia.
> Nawet jeżeli byś przywalił to mogło się obyć bez większych lub w ogóle
> bez uszkodzeń.
A gdyby nie jechał w ogóle to w ogóle to by miał gwarancję braku
uszkodzeń z powodu najechania na coś.
>
> Piszesz: "bardziej patrze czy czlowieka nie rozjezdzam".
> Wybacz, ale takie stwierdzenie swiadczy tylko o Twoim bardzo małym
> doświadczeniu jako kierowca.
> Będąc kierowcą musisz widzieć wszystko, zarówno ludzi, inne pojazdy,
> dzieci, zwierzęta, dziury w jezdni,
Zwłaszcza te wypełnione błotem/wodą...
> a także i takie przeszkody jak ta
> bryła lodu i wszystko to czego nie da się przewidzieć.
Np gówóźdź. Gwoździa nie da się przewidzieć, ale wg Ciebie trzeba widzieć ;)
> Mówiąc
> kolokwialnie "masz mieć oczy zarówno na głowie jak i w d...., czyli
> dookoła głowy".
Co jest w ogólności prawdą tylko nie ma tu nic do rzeczy.
> Pamiętaj też o podstawowej zasadzie: jezeli nie mam dostatecznej
> widoczności to zwalniam do takiewj prędkości, która umożliwia mi
> podjęcia prawidłowej reakcji w razie pojawienia się przeszkody w zasięgu
> wzroku.
Jakiej przeszkody?
Od tego droga jest drogą, by określonych rodzajów przeszkód nie musieć
się spodziewać. Czegokolwiek to się należy spodziewać przy jeździe
offroadowej.
Umieszczanie na drodze tego typu przeszkód nie bez kozery byłoby
rozpatrywane z punktu widzenia art.173, art.174 i art.177 KK (zależnie
od skutków).
pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.11 10:59 Sebastian Kaliszewski
- 10.01.11 11:08 Sebastian Kaliszewski
- 10.01.11 11:15 Sebastian Kaliszewski
- 10.01.11 11:00 flower
- 10.01.11 11:15 Michał Gut
- 10.01.11 11:21 Jakub Witkowski
- 10.01.11 11:22 Michał Gut
- 10.01.11 11:24 Cavallino
- 10.01.11 11:28 Jakub Witkowski
- 10.01.11 11:25 Sebastian Kaliszewski
- 10.01.11 11:26 Sebastian Kaliszewski
- 10.01.11 11:29 Sebastian Kaliszewski
- 10.01.11 11:28 Sebastian Kaliszewski
- 10.01.11 11:35 Sebastian Kaliszewski
- 10.01.11 11:34 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=