  • Data: 2011-01-10 11:22:05
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Splonkować, olać, etc - to jedyny sposób na podobnych przygłupów.

    plonkuje ewidentnych chamow(z tego watku Jotte, ktory zdaje sie ze byl juz w
    moim kf wczesniej) albo trole.
    niezgadzac sie z moja opinia mozna - jak napisalem gdzie 2 polakow tam 3
    opinie. a takich delikwentow staram sie uswiadamiac lub wyjasniac a potem
    sobie odpuszczam. zawsze wychodze z zalozenia ze rozmawiam z czlowiekiem
    rownym sobie, a ze akurat czasami okazuje sie ze zalozenie bledne... (akurat
    nie mowie tu o plumpim z ktorym choc sie nie zgadzam to ktorego posty czytam
    na pmb i nic do niego nie mam - on ma prawo nie zgadzac sie z moimi opiniami
    a ja z jego).

    sir