    From: Mruk <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Date: Fri, 07 Jan 2011 19:51:11 +0100

    > Bez przesady. Wystarczy być zmęczonym i jechać za szybko. Artystą byl jeden moj
    > znajomy. Wracał z fuchy. Zarobił 150 zlotych. Przed nim jechalą ciężarowka.
    > Mówil ze jechalą tak z 60 i strasznie kopcila. Teren zabudowany. To ją
    > wyprzedził bo z przeciwka nic nie jechalo. Ale bylą podwojna cągła a za nim
    > policjanty z rejestratorem. Mial pretensję do policjantów. Bo i prędkość i
    > wyprzedzanie od razu mu wpadly. Jak mu tłumazylem ze slusznie dostał to z
    > pretensjami wyskoczyl i z pytaniem co jak bym zrobil w takiej sytuacji. Nie

    wyprzedzanie na podwojnej jest ryzykowne. trzeba bylo zapytac coby było
    gdyby jechała z naprzeciwka druga kopcąca ciezarówka z zepsutym światłem

    > uwierzyl że rozwiązanie moglo być bardzo proste. Wystarczyło na 20 sekund
    > zwolnić zeby się zrobilo z 50 metrów do ciężarowki i by już nie smrodzila.

    taaa, wystarczyło na przeglądzie nie puścić i byłaby naprawiona

    > Śmieszne w tym popapranym kraiku nad wislą jest to ze kierowcom nie wypada albo
    > się wstydzą zwyczajnie zwolnić. A prędkość dopuszczalna jest tą poniżej ktorej
    > zejść nie można. Wczoraj na ulicy na ktorej jest ograniczenie do 60 jechalem
    > momentami 20 . Dziury się zrobily po mrozach. Niby nieduże. Ci co mnie
    > wyprzedzali jechali po tych dziurach minimum dwa razy szybciej. Ale ja ich
    > pierdole że im bylo za wolno, bo żaden z nich za naprawy mojego samochodu nie
    > placi.
    boś kapelusz i wchodzisz między wódkę a zakąskę. Ich auto to jadą
    szybciej. Zresztą jak bym zobaczył, że jadę i na 10 aut 9 mnie
    wyprzedziło to zacząłbym się raczej zastanawiać czemu oni mnie
    wyprzedzają bo może we mnie coś jest nie tak.

    Weź też pod uwagę, że przy pewnej ilości nierówności lepiej jest
    przejechać szybciej niż zaliczać każdy dół