  • Data: 2011-01-07 21:35:17
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niektórzy sami łamią przepisy, ale czują się lepiej gdy piętnują co sami
    > robią u innych. ;)

    heh jakie to prawdziwe i powszechne. wiesz, ja tez lubie sobie poprawiac
    samopoczucie po jakims 'zlym uczynku'. najlepszy do tego jest sok bananowy
    (raczej przecier, bo z sokiem to wspolnego wiele nie ma) :) Od razu czuje
    sie lepiej. Ci ktorzy nie znaja cudownych wlasciwosci pysznej zakaski lub
    napitku musza odreagowac gdzies indziej.

    tak btw zeby nie bylo - rzadko jezdze zgodnie z przepisami, ale lamie je
    swiadomie. chocby we wspomnianym wczesniej szymanowie - z 1km prostej drogi
    bez absolutnie zadnego zakretu i ograniczenie do 40 (kawalek dalej za
    miejscem dzwona). O ile przy 2 bardzo ostrych zakretach rzadko kiedy
    dociagam do 30km/h (maly promien i kąt ok 90st - 2sztuki) o tyle nie
    pamietam bym kiedykolwiek jechal na nastepujacym odcinku po zakretach
    ponizej 60 na suchym (w zimie w sniegu to co innego bo tam plug przejedzie
    jak zabladzi).

    ciekaw jestem co ubezpieczyciel powie.