  • Data: 2011-01-06 13:27:20
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ig4b2n$p8$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > AC do mojego autka to bodajze 1,6 czy 2kpln (kiedys liczylem w
    > kalkulatorze internetowym)

    20% rocznie?
    Poszukaj towarzystwa które na AC przeniesie Ci zniżki z OC, od razu sprawa
    drastycznie potanieje.
    Ja za Punto o wartości 10 tys płacę poniżej 1000 zł rocznie za AC+OC.

    > Zwyczajnie mnie nie stać.

    To znaczy że nie stać Cię na to auto.
    Taka jest przykra prawda - albo masz ubepieczenie, albo nie żal Ci wywalić
    teraz tych 6 tys na jako taką naprawdę.
    Do tego nie wrzucisz kosztów naprawy do KUP.

    Ja wolałbym kupić inne auto, niż ryzykować że je stracę przy byle głupocie
    na jezdni.