eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 57

  • 51. Data: 2010-06-01 07:56:09
    Temat: Re: passat
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > Ale raczej rzadko który z tych silników kończy żywot przed upływem
    > realnych 400 tysięcy kilometrów. Zwłaszcza, że turbina daje małe
    > ciśnienie, to nie bardzo ma co ten silnik zabić.

    Na podstawie ilu znanych Ci silników, które przejechały 400 lub więcej
    tys. km wygłaszasz tą opinię?

    Prawda jest taka, że jeśli autem jeździł spokojny kierowca to pewnie i
    pół miliona wytrzyma, a może i więcej (silnik, nie osprzęt), a jeśli od
    razu zrobił remap i bez przerwy upalał, to i po 150 tys. będzie trup.

    Dlatego jedyna sensowna rada to: pojechać do mechanika i sprawdzić stan
    konkretnego egzemplarza.

    --
    http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g


  • 52. Data: 2010-06-01 08:01:47
    Temat: Re: passat
    Od: to <t...@a...xyz>

    megrims wrote:

    > OK. Masz racje. A co to ma wspólnego z nazywaniem mnie trolem?

    Po co w ogóle o tym dyskutować? Niektórzy tak mają, że chętnie nawet
    nasikaliby do baku gdyby auto było w stanie się na tym potoczyć.

    --
    http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g


  • 53. Data: 2010-06-01 11:48:47
    Temat: Re: passat
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4c04a0f9$0$19161$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jurand wrote:
    >
    >> Ale raczej rzadko który z tych silników kończy żywot przed upływem
    >> realnych 400 tysięcy kilometrów. Zwłaszcza, że turbina daje małe
    >> ciśnienie, to nie bardzo ma co ten silnik zabić.
    >
    > Na podstawie ilu znanych Ci silników, które przejechały 400 lub więcej
    > tys. km wygłaszasz tą opinię?

    A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów,
    które wiem jak były eksploatowane i na dzień dzisiejszy każde z tych aut ma
    pod 400 tysięcy? Fabryczna turbina, fabryczne wtryski, 3 wymiany rozrządu -
    to jest efekt eksploatacji tych silników przez zupełnie normalnych
    kierowców, nie jeżdżących w stylu "emeryt".

    > Prawda jest taka, że jeśli autem jeździł spokojny kierowca to pewnie i
    > pół miliona wytrzyma, a może i więcej (silnik, nie osprzęt), a jeśli od
    > razu zrobił remap i bez przerwy upalał, to i po 150 tys. będzie trup.

    Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziąłem i
    stuningowałem". Bo rozmowa o trwałości silników po tuningu mechanicznycm czy
    też elektronicznym w ogóle nie da się ująć w żadne sensowne ramy.

    > Dlatego jedyna sensowna rada to: pojechać do mechanika i sprawdzić stan
    > konkretnego egzemplarza.

    Cenna. Bardziej oczywistej nie mogłeś napisać? ;)

    Jurand.


  • 54. Data: 2010-06-01 12:02:57
    Temat: Re: passat
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "megrims" <m...@i...pl> wrote in message
    news:hu15gb$9ao$2@usenet.news.interia.pl...
    > W dniu 2010-05-31 22:13, Grejon pisze:
    >> megrims pisze:
    >>> W dniu 2010-05-31 22:07, Grejon pisze:
    >>>> megrims pisze:
    >>>>
    >>>>> Konkrety proszę, a nie odsyłanie do wiki
    >>>>
    >>>> Ok. Masz prawo gazu w aucie nie lubić. Tak jak inni mają prawo twoje
    >>>> "nielubienie" gazu mieć głęboko w d...
    >>>>
    >>> Jak byś miał głęboko w d... to byś nie zaczynał pisać ten temat.
    >>> Brak Tobie konsekwencji
    >>
    >> Aha... A czy ja gdzieś pisałem o sobie?
    >>
    > OK. Masz racje. A co to ma wspólnego z nazywaniem mnie trolem?

    Nie dosc, ze gazowe kompleksy, to jeszcze poczatki paranoi. Bartas_M5
    trolluje tu od wiekow, a ty sie dales wciagnac w dyskusje o gazie i tyle.




    Pozdrawiam
    Kamil


  • 55. Data: 2010-06-01 14:12:37
    Temat: Re: passat
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-31 01:27, to pisze:
    > CUT wrote:
    >
    >> Zmień ksyfke na Bartas_zagazowane_M5 skoro " ujmy na honorze to nie
    >> przynosi"
    >
    > Proponuję bardziej zwięzłe: Bartas_M5_LPG ;)
    >


    Kolega Bartas_M5_LPG wymiękł. Jednak LPG przynosi mu ujmę na honorze ;)


  • 56. Data: 2010-06-06 21:07:22
    Temat: Re: passat
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów,
    > które wiem jak były eksploatowane i na dzień dzisiejszy każde z tych aut
    > ma pod 400 tysięcy?

    No raczej nie wystarczy...

    > Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziąłem i
    > stuningowałem".

    A jak je rozpoznasz? Remap 1,8T to zjawisko powszechne. Po za tym to
    jeden z silników, który zadowoli dużą grupę kierowców począwszy od tych
    jeżdżących spokojnie, a skończywszy na tych, którzy lubią jazdę
    dynamiczną, bo przecież te 180 KM po samym remapie to już całkiem sporo.
    Dlatego tak naprawdę nie można powiedzieć NIC o stanie danego silnika bez
    dokładnych oględzin. Twoje 4 mogły być w super stanie, a inne 8 to mogą
    być trupy.

    > Bo rozmowa o trwałości silników po tuningu mechanicznycm
    > czy też elektronicznym w ogóle nie da się ująć w żadne sensowne ramy.

    A to niby dlaczego? Chyba jednak Twoje doświadczenie w temacie trwałości
    silników jest bardzo ograniczony...


    --
    http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g


  • 57. Data: 2010-06-06 23:22:42
    Temat: Re: passat
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4c0bf1ea$0$2594$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jurand wrote:
    >
    >> A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów,
    >> które wiem jak były eksploatowane i na dzień dzisiejszy każde z tych aut
    >> ma pod 400 tysięcy?
    >
    > No raczej nie wystarczy...

    No to rozumiem, że Twoje doświadczenia są bogatsze, bo przeczytałeś
    wszystkie fora dotyczące tych silników ;)

    >> Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziąłem i
    >> stuningowałem".
    >
    > A jak je rozpoznasz? Remap 1,8T to zjawisko powszechne.

    Powszechne gdzie? Bo na wszystkie spotkane przeze mnie 1.8T, po remapie był
    jeden.

    >> Bo rozmowa o trwałości silników po tuningu mechanicznycm
    >> czy też elektronicznym w ogóle nie da się ująć w żadne sensowne ramy.
    >
    > A to niby dlaczego? Chyba jednak Twoje doświadczenie w temacie trwałości
    > silników jest bardzo ograniczony...

    Ograniczony to Ty chyba jesteś. Trwałość silników fabrycznych to jest
    temat-rzeka. A tu jeszcze mamy nie wiadomo jakie graty zamontowane przez
    kogoś, kto mógł popełnić przy tym dziesiątki błędów i na koniec użytkownika,
    który być może potencjał wykorzystywał intensywnie, a być może nie.

    Jurand.

strony : 1 ... 5 . [ 6 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: