eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypassatRe: passat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: passat
    Date: Sun, 6 Jun 2010 23:22:42 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <huh3ba$as5$1@news.onet.pl>
    References: <htuat7$p0f$1@news.task.gda.pl><4c02f543$0$19160$6...@n...neostrada.
    pl>
    <htvja4$p7f$1@news.onet.pl><4c0364c8$0$2600$65785112@news.neostrada.pl>
    <htvra6$f3b$1@news.onet.pl><4c037228$0$19174$65785112@news.neostrada.pl>
    <hu0mhn$6vr$1@news.onet.pl><4c04a0f9$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
    <hu2ksi$1m5$1@news.onet.pl> <4c0bf1ea$0$2594$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275859114 11141 91.150.222.21 (6 Jun 2010 21:18:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Jun 2010 21:18:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2286322
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4c0bf1ea$0$2594$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jurand wrote:
    >
    >> A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów,
    >> które wiem jak były eksploatowane i na dzień dzisiejszy każde z tych aut
    >> ma pod 400 tysięcy?
    >
    > No raczej nie wystarczy...

    No to rozumiem, że Twoje doświadczenia są bogatsze, bo przeczytałeś
    wszystkie fora dotyczące tych silników ;)

    >> Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziąłem i
    >> stuningowałem".
    >
    > A jak je rozpoznasz? Remap 1,8T to zjawisko powszechne.

    Powszechne gdzie? Bo na wszystkie spotkane przeze mnie 1.8T, po remapie był
    jeden.

    >> Bo rozmowa o trwałości silników po tuningu mechanicznycm
    >> czy też elektronicznym w ogóle nie da się ująć w żadne sensowne ramy.
    >
    > A to niby dlaczego? Chyba jednak Twoje doświadczenie w temacie trwałości
    > silników jest bardzo ograniczony...

    Ograniczony to Ty chyba jesteś. Trwałość silników fabrycznych to jest
    temat-rzeka. A tu jeszcze mamy nie wiadomo jakie graty zamontowane przez
    kogoś, kto mógł popełnić przy tym dziesiątki błędów i na koniec użytkownika,
    który być może potencjał wykorzystywał intensywnie, a być może nie.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: