-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: passat
Date: Sun, 6 Jun 2010 23:22:42 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <huh3ba$as5$1@news.onet.pl>
References: <htuat7$p0f$1@news.task.gda.pl><4c02f543$0$19160$6...@n...neostrada.
pl>
<htvja4$p7f$1@news.onet.pl><4c0364c8$0$2600$65785112@news.neostrada.pl>
<htvra6$f3b$1@news.onet.pl><4c037228$0$19174$65785112@news.neostrada.pl>
<hu0mhn$6vr$1@news.onet.pl><4c04a0f9$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
<hu2ksi$1m5$1@news.onet.pl> <4c0bf1ea$0$2594$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1275859114 11141 91.150.222.21 (6 Jun 2010 21:18:34 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Jun 2010 21:18:34 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2286322
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4c0bf1ea$0$2594$65785112@news.neostrada.pl...
> Jurand wrote:
>
>> A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów,
>> które wiem jak były eksploatowane i na dzień dzisiejszy każde z tych aut
>> ma pod 400 tysięcy?
>
> No raczej nie wystarczy...
No to rozumiem, że Twoje doświadczenia są bogatsze, bo przeczytałeś
wszystkie fora dotyczące tych silników ;)
>> Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziąłem i
>> stuningowałem".
>
> A jak je rozpoznasz? Remap 1,8T to zjawisko powszechne.
Powszechne gdzie? Bo na wszystkie spotkane przeze mnie 1.8T, po remapie był
jeden.
>> Bo rozmowa o trwałości silników po tuningu mechanicznycm
>> czy też elektronicznym w ogóle nie da się ująć w żadne sensowne ramy.
>
> A to niby dlaczego? Chyba jednak Twoje doświadczenie w temacie trwałości
> silników jest bardzo ograniczony...
Ograniczony to Ty chyba jesteś. Trwałość silników fabrycznych to jest
temat-rzeka. A tu jeszcze mamy nie wiadomo jakie graty zamontowane przez
kogoś, kto mógł popełnić przy tym dziesiątki błędów i na koniec użytkownika,
który być może potencjał wykorzystywał intensywnie, a być może nie.
Jurand.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=