-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: passat
Date: Sun, 6 Jun 2010 23:22:42 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <huh3ba$as5$1@news.onet.pl>
References: <htuat7$p0f$1@news.task.gda.pl><4c02f543$0$19160$6...@n...neostrada.
pl>
<htvja4$p7f$1@news.onet.pl><4c0364c8$0$2600$65785112@news.neostrada.pl>
<htvra6$f3b$1@news.onet.pl><4c037228$0$19174$65785112@news.neostrada.pl>
<hu0mhn$6vr$1@news.onet.pl><4c04a0f9$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
<hu2ksi$1m5$1@news.onet.pl> <4c0bf1ea$0$2594$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1275859114 11141 91.150.222.21 (6 Jun 2010 21:18:34 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Jun 2010 21:18:34 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2286322
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4c0bf1ea$0$2594$65785112@news.neostrada.pl...
> Jurand wrote:
>
>> A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów,
>> które wiem jak były eksploatowane i na dzień dzisiejszy każde z tych aut
>> ma pod 400 tysięcy?
>
> No raczej nie wystarczy...
No to rozumiem, że Twoje doświadczenia są bogatsze, bo przeczytałeś
wszystkie fora dotyczące tych silników ;)
>> Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziąłem i
>> stuningowałem".
>
> A jak je rozpoznasz? Remap 1,8T to zjawisko powszechne.
Powszechne gdzie? Bo na wszystkie spotkane przeze mnie 1.8T, po remapie był
jeden.
>> Bo rozmowa o trwałości silników po tuningu mechanicznycm
>> czy też elektronicznym w ogóle nie da się ująć w żadne sensowne ramy.
>
> A to niby dlaczego? Chyba jednak Twoje doświadczenie w temacie trwałości
> silników jest bardzo ograniczony...
Ograniczony to Ty chyba jesteś. Trwałość silników fabrycznych to jest
temat-rzeka. A tu jeszcze mamy nie wiadomo jakie graty zamontowane przez
kogoś, kto mógł popełnić przy tym dziesiątki błędów i na koniec użytkownika,
który być może potencjał wykorzystywał intensywnie, a być może nie.
Jurand.
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo