  • 11. Data: 2011-08-17 18:53:48
    Temat: Re: pas do wlaczania sie do ruchu
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Marcin Jan napisal:

    > a mnie zastanawia dlaczego drogowcy wymyślili taki krótki pas:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/710/schowek009.
    jpg

    > droga z Sosnowca na Katowice przy Realu.

    To jest w ogóle dziwnie zrobione, w tym rozwiązaniu akurat musi być krótkie,
    bo zaraz jest most nad Brynicą, którego szerokość tej rozbiegówki nie
    przewiduje. Pytanie, czy nie można było jej zacząć wcześniej, tuż za
    wspomianym przez Ciebie wiaduktem. A tak przez barierki i odległość od
    głównej drogi guzik widać i ciężko pchać się tam szybciej niż 80.

    --
    dremka

  • 12. Data: 2011-08-17 19:24:53
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-08-17 18:53, dremka pisze:

> [...]
    > wcześniej, tuż za wspomianym przez Ciebie wiaduktem. A tak przez
    > barierki i odległość od głównej drogi guzik widać i ciężko pchać się tam

    dokładnie, nie raz się nabrałem że wóz rozpędziłem a tu zonk. Tylko parę
    metrów rzeczywistej rozbiegówki.

    pozdrawiam
    marcin jan

    ps. może jak temat się rozwinie to podeślę do GDDKIA choć pewnie palcem
    nie kiwną.

  • 13. Data: 2011-08-17 21:42:37
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...nospam.us> napisał w wiadomości
    > Sytuacja:
    > Jak na zdjeciu
    > http://img40.imageshack.us/img40/1919/10082011284.jp
    >
    > Pytanie:
    > 1) Co powoduje kierowcami jadacymi taka droga 60-70km/h
    > 2) Czy mozna za to karac, jesli tak to jak i czy Policja to robi?
    >
    > PS. Szlag mnie trafia codzien, jak nie moge sie wlaczyc do ruchu na
    > autostradzie przez jakiegos barana-spacerowicza :/

    Co kraj to obyczaj ;-)

    ps.
    Co to za kraj?

    p.

  • 14. Data: 2011-08-18 02:37:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 14:07:32 +0100, go! napisał(a):
    > Sytuacja:
    > Jak na zdjeciu
    > http://img40.imageshack.us/img40/1919/10082011284.jp
    >
    > Pytanie:
    > 1) Co powoduje kierowcami jadacymi taka droga 60-70km/h

    Na razie to jest zakret.

    > 2) Czy mozna za to karac, jesli tak to jak i czy Policja to robi?

    Przeciez nie ma nakazu jazdy 120.

    > PS. Szlag mnie trafia codzien, jak nie moge sie wlaczyc do ruchu na
    > autostradzie przez jakiegos barana-spacerowicza :/

    Wcisnij ... hamulec. A jak ci odjedzie to gaz :-)

    A co to za kraj ? bo w normalnych to kierowcy zjada w lewo i zrobia wam
    miejsce :-)

    P.S. Zaraz ... a co robia barany-spacerowicze ?

    J.

  • 15. Data: 2011-08-18 07:53:38
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > Uwierzysz albo
    > nie, ale NIKT sie nie porusza ta autostrada z predkoscia 70, ani nawet
    > 80 km/h.

    Nie uwierze. Wielokrotnie spotykalem jadacych 80km/h na A4.

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 16. Data: 2011-08-18 09:56:37
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl>

    także mnię skręca jak to widzę...

> [...]
    > mniejszą od dopuszczalnej wjeżdża na właściwą drogę ekspresową czy też
    > autostradę. Nawet nie mając mocnego auta, na rozbiegu można osiągnąć te
    > 90-100
    > km/h i włączyć się do ruchu jak człowiek.
    >
    > Ale zazwyczaj widzę, że pierwszy w kolejce wykorzystuje np. 80 metrów
    > rozbiegówki (tyle żeby się ewentualnie ciągła z lewej skończyła). Następny
    > kolejce nie może poprzednika brać prawą stroną, więc wjeżdża na autostradę
    > czy
    > ekspresówkę wolniej od poprzednika i wykorzystuje jeszcze mniej tego pasa

    a na końcu rozbiegówki stoi blondynka z wrzuconym lewym kierunkowskazem i
    czeka na wolny pas "aż po horyzont".
    Niestety codzienność

  • 17. Data: 2011-08-18 14:17:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-17 13:07:32 +0000, "go!" <g...@g...nospam.us> said:

    > Sytuacja:
    > Jak na zdjeciu
    > http://img40.imageshack.us/img40/1919/10082011284.jp
    >
    > Pytanie:
    > 1) Co powoduje kierowcami jadacymi taka droga 60-70km/h

    Zakręt.

    > 2) Czy mozna za to karac,

    Można.

    > jesli tak to jak

    Mandatem.

    > i czy Policja to robi?

    Nie, bo radar nie pokazuje przekroczenia prędkości.

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2011-08-18 14:20:08
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-17 15:50:49 +0000, Marcin Jan <t...@g...pl> said:

    > a mnie zastanawia dlaczego drogowcy wymyślili taki krótki pas:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/710/schowek009.
    jpg

    Tam jest tego ze sto metrów na rozpędzenie się.
    Mało?

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2011-08-18 14:56:32
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 18/08/2011 06:53, MHM wrote:

    > Nie uwierze. Wielokrotnie spotykalem jadacych 80km/h na A4.

    To wybierz sie kiedys tez na jakas inna autostrade dla porownania.
    Ta o ktorej pisze to M3 a nie A4

  • 20. Data: 2011-08-18 15:51:03
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 18/08/2011 06:53, MHM wrote:

    > Nie uwierze. Wielokrotnie spotykalem jadacych 80km/h na A4.

    To wybierz sie kiedys tez na jakas inna autostrade dla porownania.
    Ta o ktorej pisze to M3 w Irlandii a nie A4 w Polsce