  • 1. Data: 2011-08-15 12:27:54
    Temat: Jakie auto (bus) o ładowności 2t przy DMC 3,5t?
    Od: "mcpc" <m...@w...pl>

    Witam

    Znajomy ma DG na ryczałcie a tam jest taki przepis, że gdy jeździ autkiem o
    ładowności powyżej 2t to ma niższą stawkę podatkową. Zatem szuka teraz
    takiego autka - może być nawet sama rama do zabudowy. Czy ktoś może pomóc?

    Pzdr

  • 2. Data: 2011-08-16 20:55:58
    Temat: Re: Jakie auto (bus) o ładowności 2t przy DMC 3,5t?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "mcpc" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiego autka - może być nawet sama rama do zabudowy. Czy ktoś może pomóc?

    wątpie, zeby istniało takie auto...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2011-08-16 21:15:19
    Temat: Re: Jakie auto (bus) o ładowno?ci 2t przy DMC 3,5t?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Aug 2011 12:27:54 +0200, "mcpc" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >ładowności powyżej 2t to ma niższą stawkę podatkową. Zatem szuka teraz
    >takiego autka - może być nawet sama rama do zabudowy. Czy ktoś może pomóc?

    Było jakiś czas temu. To raz. A dwa: raczej nie znajdzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-08-17 20:20:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-15 12:27, mcpc pisze:
> [...]
    > ładowności powyżej 2t to ma niższą stawkę podatkową. Zatem szuka teraz
    > takiego autka - może być nawet sama rama do zabudowy. Czy ktoś może pomóc?

    Takie parametry żeby mieć masę własną poniżej 1500 i ładowność minimum
    2000, to mają tylko przyczepy.

    Samochód raczej bez szans - patrząc w katalogi, to brakuje minimum 500kg
    ładowności.

  • 5. Data: 2011-08-17 20:31:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-17 20:20, Tomasz Pyra pisze:

    > Samochód raczej bez szans - patrząc w katalogi, to brakuje minimum 500kg
    > ładowności.

    Najbliżej "szczęścia" znalazłem podwozie Ford Transit z najmniejszym
    silnikiem, najmniejszą kabiną, FWD, na pojedynczych kołach.

    masa własna 1630, ładowność 1860.
    Czyli brakuje jeszcze 140kg.

  • 6. Data: 2011-08-17 22:50:43
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-08-17 20:31, Tomasz Pyra pisze:

    > Najbliżej "szczęścia" znalazłem podwozie Ford Transit z najmniejszym
    > silnikiem, najmniejszą kabiną, FWD, na pojedynczych kołach.
    >
    > masa własna 1630, ładowność 1860.
    > Czyli brakuje jeszcze 140kg.

    po zabudowie przegląd techniczny - i sie okazuje, że ładowność mu się
    zmniejszyła o zabudowę ;)

    Z praktyki - niech szuka Iveco - tam tabliczki znamionowe z masami i
    numerem homologacji przybija sie wg. zamówienia klienta.