  • 31. Data: 2011-08-19 22:20:42
    Temat: Re: pas do wlaczania sie do ruchu
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-19 17:14:31 +0000, Marcin Jan <t...@g...pl> said:

    > biorąc pod uwagę wcześniej długą prostą to te 60 m to ciut mało.

    Tylko tym, którzy nie potrafią posługiwać się samochodem.

    Sprawdź kiedyś jaką prędkość osiągasz na 60 metrach, przy normalnym
    dynamicznym starcie.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2011-08-20 16:29:29
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Sytuacja:
    > Jak na zdjeciu
    > http://img40.imageshack.us/img40/1919/10082011284.jp

    To ja proponuje rzucić okiem na Warszawę, wjazd na wał miedzeszyński z
    siekierek.
    Niby jest pas do rozpędzenia się (choć krótki - tam jest ograniczenie do
    70km/h), ale... 10m dalej są swiątła :>
    To co się tam dzieje na codzień dzieje, to ludzkie pojęcie przekracza...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 33. Data: 2011-08-23 08:29:11
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-08-19 22:20, Bydlę pisze:

    > Tylko tym, którzy nie potrafią posługiwać się samochodem.
    >
    > Sprawdź kiedyś jaką prędkość osiągasz na 60 metrach, przy normalnym
    > dynamicznym starcie.
    > :-)

    ok. jeśli nikt na tym pasie nie jedzie przedemną to nie ma problemu
    można wmiarę łagodnie włączyć sie do ruchu. Ale jeśli jedzie ktoś
    wolniej to już robi się mało miejsca. Oczywiście dużo też zależy jaki
    jest uch na prawym pasie. Tak czy owak mogli zrobić dłuższy pas bo jest
    miejsce.
    Pozdrawiam
    marcin jan

  • 34. Data: 2011-08-23 14:39:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-23 06:29:11 +0000, Marcin Jan <t...@g...pl> said:

    > ok. jeśli nikt na tym pasie nie jedzie przedemną to nie ma problemu

    A gdy jest, to i tak musisz na niego poczekać.
    Wydaje mi się, że tamten odcinek drogi jest nieco demonizowany.
    :-)

    > Tak czy owak mogli zrobić dłuższy pas bo jest miejsce.

    A od kiedy to projektant do spółki z inwestorem przejmują się użytkownikami?
    Wszak oni zazwyczaj mieszkają w innym miejscu...
    ;(

    --
    Bydlę