  • 1. Data: 2011-08-17 14:10:23
    Temat: Kilka nowych "smashy" [VID]
    Od: Twat <n...@o...pl>

    Kilka nowych filmików z rejestratorów

    http://auto.qip.ru/analytics/smert-v-obyektive-video
    -samyih-strashnyih-avariy/

    ostatni filmik: z samochodu chyba nic nie zostało

    Wróciłem z długiego łikenda, zrobione >500km po naszych drogach i dziwie
    się że tak mało ofiar, to co się dzieje to sajgon drogowy.
    Sam chyba kupie rejestrator.

  • 2. Data: 2011-08-17 18:13:10
    Temat: Re: Kilka nowych "smashy" [VID]
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    ała, na ostatnim zdjęciu naczepa rozsmarowała na asfalcie człowieka co
    wypadł z rozbitego auta, a na drugim widać trupa pasażera który uderzył
    w narożnik naczepy, straszne

  • 3. Data: 2011-08-18 02:40:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 14:10:23 +0200, Twat napisał(a):
    > Wróciłem z długiego łikenda, zrobione >500km po naszych drogach i dziwie
    > się że tak mało ofiar, to co się dzieje to sajgon drogowy.
    > Sam chyba kupie rejestrator.

    A ja pozycze ... jaki sajgon ? Strasznie nudny film nakrece, chociaz ...
    nie, tym razem sie trafil taki jak niedawnego filmiku - wcisnal sie miedzy
    mnie a wyprzedzany pojazd na styk.
    Strasznie ambitnie jechal - pewnie jakas wladza.

    Ale to jeden.

    J.

  • 4. Data: 2011-08-18 13:23:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-08-2011 02:40, J.F. pisze:
    > A ja pozycze ... jaki sajgon ? Strasznie nudny film nakrece, chociaz ...
    > nie, tym razem sie trafil taki jak niedawnego filmiku - wcisnal sie miedzy
    > mnie a wyprzedzany pojazd na styk.

    http://rusdtp.ru/3502-krupnaya-avariya-na-trasse-don
    -razrushila-zhizn-celoy-semi.html

    Prosta droga niby i 3 trupy... jakoś mi się odechciewa jeździć..

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-08-18 14:29:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 18 Aug 2011 13:23:08 +0200, DoQ

    > Prosta droga niby i 3 trupy... jakoś mi się odechciewa jeździć..

    Masakra. :( Z drugiej strony u nas nie ma
    dwupasmówek nie rozdzielonych płotem. Chyba.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 6. Data: 2011-08-18 15:17:20
    Od: Jacek <b...@e...pl>

    On 2011-08-18, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Masakra. :( Z drugiej strony u nas nie ma
    > dwupasmówek nie rozdzielonych płotem. Chyba.

    DK4 na odcinku 80km Trzciana-Rzeszów-Radymno (i dalej DK77 do Przemyśla) to
    w większości taka 2x2 bez płotu pośrodku

    Jacek

  • 7. Data: 2011-08-18 19:01:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-18 14:29, Myjk pisze:

    > Masakra. :( Z drugiej strony u nas nie ma
    > dwupasmówek nie rozdzielonych płotem. Chyba.

    Są. Żeby było wesoło - policja na nich ugania się za
    przemytnikami fajek ;) By żyło się lepiej ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 8. Data: 2011-08-18 20:31:52
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-17 14:10, Twat pisze:
    > Kilka nowych filmików z rejestratorów
    >
    > http://auto.qip.ru/analytics/smert-v-obyektive-video
    -samyih-strashnyih-avariy/

    > ostatni filmik: z samochodu chyba nic nie zostało
    Oglądnij sobie ten mix (nieco ponad 9min) rosyjskiej ułańskiej jazdy :-(
    http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Rosyjskie-wypadki,
    wid,13693402,wiadomosc.html
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2011-08-18 22:35:40
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 17 Sie, 18:13, Tomek <t...@p...onet.pl> wrote:
    > ała, na ostatnim zdjęciu naczepa rozsmarowała na asfalcie człowieka co
    > wypadł z rozbitego auta, a na drugim widać trupa pasażera który uderzył
    > w narożnik naczepy, straszne

    Ano, niektóre brutalne.

    I poza tym na większości filmików prawie wszyscy mają w dupie co się
    stało, nawet w groźniejszych wypadkach - nie jakichśtam stłuczkach.
    Oooo, wypadek, ale rzeźnia. Dobra, jadę dalej.

    --
    Regards
    Matt

  • 10. Data: 2011-08-19 10:50:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 18 Aug 2011 20:31:52 +0200, Gabriel'wilk'

    > Oglądnij sobie ten mix (nieco ponad 9min) rosyjskiej ułańskiej jazdy :-(

    Nieźle. Ale u nas też by się uzbierało i pewnie będzie coraz więcej takich
    filmików. Choćby ja z dzisiaj: http://youtu.be/VSjcZb2wSqM

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player