  • 1. Data: 2011-08-17 15:07:32
    Temat: pas do wlaczania sie do ruchu
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    Sytuacja:
    Jak na zdjeciu
    http://img40.imageshack.us/img40/1919/10082011284.jp

    Pytanie:
    1) Co powoduje kierowcami jadacymi taka droga 60-70km/h
    2) Czy mozna za to karac, jesli tak to jak i czy Policja to robi?

    PS. Szlag mnie trafia codzien, jak nie moge sie wlaczyc do ruchu na
    autostradzie przez jakiegos barana-spacerowicza :/

  • 2. Data: 2011-08-17 15:14:54
    Temat: Re: pas do wlaczania sie do ruchu
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

    W dniu 2011-08-17 15:07, go! pisze:
    > Sytuacja:
    > Jak na zdjeciu
    > http://img40.imageshack.us/img40/1919/10082011284.jp
    >
    > Pytanie:
    > 1) Co powoduje kierowcami jadacymi taka droga 60-70km/h

    Może potrzebują sporego odcinka żeby się rozpędzić?

    Choć przypuszczam, że być może boją się samego włączenia do ruchu.

    > 2) Czy mozna za to karac, jesli tak to jak i czy Policja to robi?

    Zapytaj na policji, tu otrzymasz długi wątek gdzie każdy ekspert będzie
    miał inne zdanie :)

  • 3. Data: 2011-08-17 15:19:27
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 14:07:32 +0100, go! napisał(a):

    > 2) Czy mozna za to karac, jesli tak to jak i czy Policja to robi?

    Nie widze znaku okreslającego prędkość minimalną więc może jechać nawet
    10km/h.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2011-08-17 15:22:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.08.2011 15:07, go! pisze:
> [...]
    >
    > PS. Szlag mnie trafia codzien, jak nie moge sie wlaczyc do ruchu na
    > autostradzie przez jakiegos barana-spacerowicza :/

    W Polsce to normalne (widac, ze na zdjeciu to nie Polsza), bo jacys
    idioci na takich dojazdowkach postawili znaki ograniczajace do 50 km/h.
    A jak jest zjazd z A4 na S7 w Balicach, to na slimaku jest 50km/h albo
    nawet 40 km/h a zaraz pozniej zaczyna sie pas rozbiegowy. Ostatnio
    dzielni milicjanci stali na koncu tego slimaka (gdzie juz jest calkiem
    prosto i moznaby sie rozpedzac jak ktos jedzie slabszym autem) i suszyli.

  • 5. Data: 2011-08-17 15:31:05
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 17/08/2011 14:19, huri_khan wrote:

    > Nie widze znaku okreslającego prędkość minimalną więc może jechać nawet
    > 10km/h.

    To musi byc okreslona znakiem V min zeby nie wolno bylo blokowac innych
    i utrudniac im wlaczania sie do ruchu?

    Jeszcze jak nie ma duzego ruchu (tak jak na zdjeciu) to pol biedy, ale
    jak TIRy leca prawym pasem jeden za drugim po 90-100, no to juz sie robi
    maly problem.

  • 6. Data: 2011-08-17 15:39:47
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 14:31:05 +0100, go! napisał(a):

    > To musi byc okreslona znakiem V min zeby nie wolno bylo blokowac innych
    > i utrudniac im wlaczania sie do ruchu?

    Czyli 70 km/h to jest problem a 80 km/h już nie ?

    Ewentualnie podaj swoje propozycje.

  • 7. Data: 2011-08-17 15:55:57
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 17/08/2011 14:39, huri_khan wrote:

    > Czyli 70 km/h to jest problem a 80 km/h już nie ?
    >
    > Ewentualnie podaj swoje propozycje.

    Nie napisalem ze 80km/h to juz nie jest problem.
    Jezdza i po 80, zdarzaja sie tez tacy (czesciej takie) co jezdza i po 50
    Moje propozycje sa takie zeby na tej drodze sie zrownac z pojazdami
    znajdujacymi sie juz na autostradzie, w celu latwiejszego wlaczenia sie
    do ruchu. Tak, aby zrobic to lagodnie, zeby nikt nie musial zwalniac
    przez nas, albo sie zatrzymywac (wlaczajac nas samych). Uwierzysz albo
    nie, ale NIKT sie nie porusza ta autostrada z predkoscia 70, ani nawet
    80 km/h.

  • 8. Data: 2011-08-17 16:50:23
    Od: " " <k...@g...pl>

    go! <g...@g...nospam.us> napisał(a):

    > PS. Szlag mnie trafia codzien, jak nie moge sie wlaczyc do ruchu na
    > autostradzie przez jakiegos barana-spacerowicza :/

    Chyba masz marne szanse na szersze poparcie. Codziennie obserwuję, że 9 na 10
    samochodów nie korzysta z pasa rozbiegowego, tylko z prędkością 2-3 razy
    mniejszą od dopuszczalnej wjeżdża na właściwą drogę ekspresową czy też
    autostradę. Nawet nie mając mocnego auta, na rozbiegu można osiągnąć te 90-100
    km/h i włączyć się do ruchu jak człowiek.

    Ale zazwyczaj widzę, że pierwszy w kolejce wykorzystuje np. 80 metrów
    rozbiegówki (tyle żeby się ewentualnie ciągła z lewej skończyła). Następny w
    kolejce nie może poprzednika brać prawą stroną, więc wjeżdża na autostradę czy
    ekspresówkę wolniej od poprzednika i wykorzystuje jeszcze mniej tego pasa
    rozbiegowego. I tak dalej.

  • 9. Data: 2011-08-17 17:50:49
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-08-17 15:07, go! pisze:
> [...]
    >
    > PS. Szlag mnie trafia codzien, jak nie moge sie wlaczyc do ruchu na
    > autostradzie przez jakiegos barana-spacerowicza :/

    a mnie zastanawia dlaczego drogowcy wymyślili taki krótki pas:
    http://imageshack.us/photo/my-images/710/schowek009.
    jpg

    droga z Sosnowca na Katowice przy Realu. Rozumiem że wcześniej jest
    wiadukt ale za wiaduktem nie potrzebnie już są betony.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 10. Data: 2011-08-17 17:53:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-17 16:50, k...@g...pl pisze:

> [...]
    > rozbiegówki (tyle żeby się ewentualnie ciągła z lewej skończyła). Następny w
    > kolejce nie może poprzednika brać prawą stroną

    Eeee... jak nie może, jak może? :)