  • Data: 2010-02-18 20:21:48
    Temat: Re: parkowanie na wewnętrznym podwórku
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    MariuszM wrote:

    > Podaj proszę podstawę prawną działania Policji na tym terenie. Tylko
    > konkretnie - ustawa + konkretny, złamany przepis. Wówczas przyznam Ci
    > rację. Dopóki tego nie zrobisz dalsza dyskusja jest bezsensu.

    Podstawę jakiego działania? Według mojej wiedzy policja nie podejmie
    działań typu odholowanie czy mandat, natomiast można liczyć na jakąś
    notatkę ze zdarzenia czy uświadomienie buraka, że to on łamie prawo. I to
    często wystarczy. A w razie czego przyda się przy ew. sprawie cywilnej.

    > Możesz oczywiście szukać sprawiedliwości w oparciu o kodeks cywilny,
    > natomiast doraźnie nic nie załatwisz.

    Zależy co rozumiesz przez "załatwienie czegoś doraźnie".

    --
    cokolwiek