    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: parkowanie na wewn?trznym podwórku
    Date: Fri, 19 Feb 2010 21:34:16 +0100
    <4b7c14b6$1@news.home.net.pl> <hlh6mm$o59$1@news.onet.pl>
    <4b7c2f8d$1@news.home.net.pl> <hlhds9$bf0$1@news.onet.pl>
    <4b7c453e$1@news.home.net.pl> <hlhl6u$2eo$1@news.onet.pl>
    <4b7c642a$1@news.home.net.pl> <hlincj$56c$1@news.onet.pl>
    <4b7ce468$1@news.home.net.pl>
    <i...@4...com>
    <4b7d93c9$1@news.home.net.pl>
    <8...@4...com>
    <hlm6vm$4ct$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@4...com>
    <4b7ebce4$1@news.home.net.pl> <4b7ec098$1@news.home.net.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010, LEPEK wrote:

    > Załóżmy, że mieszkam sobie na parterze, jest gorące lato i drwi do mojego
    > mieszkania zostawiam otwarte (jestem w domu). Dla pewności, że jest to
    > mieszkanie prywatne, a nie sklep, albo knajpa wieszam w widocznym miejscu
    > tabliczkę: "mieszkanie prywatne - wstęp tylko dla mieszkańców tego mieszkania
    > i osób zaproszonych". Ktoś jednak wchodzi i mówi, że nie wyjdzie, bo chce
    > sobie posiedzieć na fotelu. Nic mu nie mogę zrobić tak "na miejscu", tylko po
    > fakcie wytoczyć sprawe cywilną?

    To jest inny przypadek, a różnica polega na tym, że istnieje osobny
    przepis na okazję "ochrony miru domowego". Przepis KARNY.
    Poczynając od "obrony" (własnej) do tego że policja ma tu co robić,
    jest to inny przypadek.

    > Gwoli ścisłości - napisać może prawie wszystko.
    > Tylko spełnienie niektórych z tych treści może być karane ;)

    Sugestywne przekazanie możliwości ich wykonania też :)
    (groźby karalne).

    pzdr, Gotfryd