  • 1. Data: 2010-07-26 11:02:07
    Temat: parkowanie motocykla na lotnisku Okęcie
    Od: ACTV <i...@a...com.pl>

    Witam,

    W tym tygodniu będę leciał z Okęcia do Szczecina i z powrotem - cały
    dzień od rana do 22.00. Na lotnisko chcę dojechać motocyklem i
    zaparkować go na te 15 - 16 godzin i tu mam do Was pytanie:

    Gdzie bezpiecznie, blisko i tanio zaparkować motocykl ?

    Może ktoś z Was ma doświadczenia w takich opreacjach. Będę wdzięczny
    za podpowiedź.

    pozdrawiam
    Slawek

  • 2. Data: 2010-07-26 11:07:25
    Temat: Re: parkowanie motocykla na lotnisku Okęcie
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Gdzie bezpiecznie, blisko i tanio zaparkować motocykl ?

    Luknij w guglu na parking lotnisko, jest ich cala masa wzdluz Krakowskiej.
    Transfer w cenie pakowania. 3-m sie

  • 3. Data: 2010-07-26 11:40:16
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    > Gdzie bezpiecznie, blisko i tanio zaparkować motocykl ?

    pod kopisariatem. NIk ci nie ruszy a milicjanci nie znaką swoich moto.Ja tak
    robię od zawzze

    jk

  • 4. Data: 2010-07-26 12:46:41
    Od: PB <p...@b...spamowania.biegala.pl>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 13:40:16 +0200, deal? napisał(a):

    > pod kopisariatem. NIk ci nie ruszy a milicjanci nie znaką swoich moto.Ja tak
    > robię od zawzze

    Uwaga - to jest troll. Odpowiedzi nie nalezy traktowac jako
    merytorycznej - jest wyssana z palca.

    Piotr Biegała
    Warszawa - South Praga

  • 5. Data: 2010-07-26 12:55:21
    Od: Arni <a...@n...spam>

    PB pisze:

    > Uwaga - to jest troll. Odpowiedzi nie nalezy traktowac jako
    > merytorycznej - jest wyssana z palca.

    bardzo niehigienicznie

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2010-07-26 13:24:02
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    dobrze, napisze jeszcze raz niemerytorycznie. Na przeciwko komisariatu jest
    parking dla "pojazdów policji"
    Jak zaparkujesz blaszaka to go sciongnom, moto nie ruszą (nigdy nie
    parkowałem dłużej niż 3-4 dni)

    jk

    BMW R 1200 RT (składak)

  • 7. Data: 2010-07-26 13:24:38
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    > parking dla "pojazdów policji"

    aha, jest po estakadom wiec zadaszony

    jk

  • 8. Data: 2010-07-26 13:53:34
    Od: PB <p...@b...spamowania.biegala.pl>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 15:24:02 +0200, deal? napisał(a):

    > dobrze, napisze jeszcze raz niemerytorycznie. Na przeciwko komisariatu jest
    > parking dla "pojazdów policji"
    > Jak zaparkujesz blaszaka to go sciongnom, moto nie ruszą (nigdy nie
    > parkowałem dłużej niż 3-4 dni)

    Troll Kolina zmienił nawet płeć. Zazwyczaj wystepuje w wersji
    żeńskiej. Nie radzę brać za dobrą monetę tego co mówi. Jesli ktoś nie
    wierzy że to troll - proszę:
    http://groups.google.pl i tam wlepić:
    85-222-48-38.home.aster.pl

    Piotr Biegała
    Warszawa - South Praga

  • 9. Data: 2010-07-26 18:34:46
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 26 Lip, 15:53, PB <p...@b...spamowania.biegala.pl> wrote:

    > Troll Kolina zmienił nawet płeć. Zazwyczaj wystepuje w wersji
    > żeńskiej. Nie radzę brać za dobrą monetę tego co mówi. Jesli ktoś nie
> [...]

    Oj, tak, jest z niego niezly troll, szczegolnie na pl.rec.lotnictwo,
    ale czasem potrafi rozbawic. Akurat w tym watku ma troche racji, przy
    komisariacie mysle ze mozna by sprobowac postawic. Tak zeby nie
    kombinowac, zawsze mozna zaplacic te pare(dziesiat?) zlociszy za
    normalny parking.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 10. Data: 2010-07-26 18:59:06
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-26 20:34, Barnaba pisze:
    > Akurat w tym watku ma troche racji, przy
    > komisariacie mysle ze mozna by sprobowac postawic. Tak zeby nie
    > kombinowac, zawsze mozna zaplacic te pare(dziesiat?) zlociszy za
    > normalny parking.
    Ano,reklamują się po 10zł za dobę,no i strzyżony:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S