  • 1. Data: 2010-07-25 16:22:02
    Temat: Jaki interkom???
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich zmotoryzowanych.
    Proszę o podpowiedź jaki interkom kupić do rozmowy z pasażerem. Dokładnie
    potrzebuje rozmawiać z pasażerem lecąc na motoparalotni. Prędkości są tam nie
    wielkie bo max 62 km/h ale dość głośno pracuje silnik. Macie może jakieś
    sprawdzone interkomy tak do 1000 zł?
    Proszę o podpowiedź i z góry serdecznie dziękuje za zainteresowanie.

    Pozdrawiam Michał

  • 2. Data: 2010-07-25 16:44:29
    Temat: Re: Jaki interkom???
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    Witam !
    Zerknij tutaj:
    http://www.navcomm.eu/index.php?cPath=27_42
    ewentualnie
    http://www.autocom.co.uk/
    Najlepiej sprawdzą się mikrofony różnicowe. Poszukaj w archiwum i na
    elektroda.pl - temat był już wałkowany.

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - szybsze, bo czerwone ;)

  • 3. Data: 2010-07-25 17:27:57
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-07-25 18:44, Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl pisze:
> [...]
    > ewentualnie
    > http://www.autocom.co.uk/
    > Najlepiej sprawdzą się mikrofony różnicowe. Poszukaj w archiwum i na
    Dla ułatwienia dodam: szukaj postów Budynia - też lata.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 4. Data: 2010-07-25 19:03:52
    Od: "JK" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie
    > wielkie bo max 62 km/h ale dość głośno pracuje silnik. Macie może jakieś

    Witam.
    I podpowiem ogólnie tak:
    Prawdopodobnie sprawdzą się wszystkie - tak jak na motocyklu.
    Kwestia wygody - dopasowanie - zależy przeważnie od sprytu montującego.
    Kwestia ergonomii - z kabelkiem czy bez - jest ważna, ale tylko częściowo.
    Dużo ważniejszą kwestią w tym temacie (słyszalność - nr. 1. przynajmniej wg
    mnie) jest dobór/klasa kasku.
    Bo poza odgłosem silnika (a może ważniejszym) jest wiatr.
    Ja jeździłem w kilku, ostatnio korzystam ze szczękowego Shubert'a C3.
    Słyszalność zadowalająca jest do ok. 160 km/h.
    Ale to górna półka cenowa. Jednak na kasku, jeśli chcesz pogadać, nie
    oszczędzaj.
    Oczywiście także z innych względów, ale to już poza tematem.

    Tyle ja.
    Pozdrawiam - JK.

  • 5. Data: 2010-07-25 19:49:53
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    > nie
    > wielkie bo max 62 km/h ale dość głośno pracuje silnik. Macie może jakieś

    Daruj se interkom a kup dwa zwykłe radia z navcomma, pasażerowi dasz do
    kieszeni i bedzie git a oprócz tego załatwisz łączność z ziemią. Mikrofon
    różnicowy jak wspomniano w tym i milionie innych wątków.

    b.
    ppg, a co :-)