  • 1. Data: 2010-07-25 13:27:21
    Temat: Koniec swiata
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Potuptalem 'w realu' na prezentacje Harleya.
    Koniec swiata, wysokoobrotowy chopper z alufelgami i wodnym chlodzeniem.
    Dealer przestawia slowami "nowoczesny" (modelu nie zapamietalem, nie
    bede szukal w necie, nie moja polka ani zainteresowania). Podobno juz
    teraz drobne z kieszeni nie wypadaja, kreci sie do 10tys.

    Obok powietrzny, z kuframi udajacymi sakwy.

    Jak skosni robili wodne czopery, to byl grzech, teraz, jest przebaczenie?

  • 2. Data: 2010-07-25 13:46:59
    Temat: Re: Koniec swiata
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-25 15:27, Jacek Czerwinski pisze:
> [...]
    > bede szukal w necie, nie moja polka ani zainteresowania). Podobno juz
    > teraz drobne z kieszeni nie wypadaja, kreci sie do 10tys.

    V-Rod ? Produkowany od 8 lat ?

    > Obok powietrzny, z kuframi udajacymi sakwy.

    RoadKing Classic ? Produkowany od 11 lat ?

    > Jak skosni robili wodne czopery, to byl grzech, teraz, jest przebaczenie?

    Z choinki sie urwales ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-07-25 15:55:26
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-25 15:46, Kuczu pisze:

    > V-Rod ? Produkowany od 8 lat ?
    >
    > Z choinki sie urwales ?
    Nie, ale pierwszy mialem 'pierwszy raz' z dealerem tej firmy. My tu
    sobie spokojnie w skorach pod strzechami zyjemy, jemy jagodki i
    korzonki, ale dojechala gora do Mahometa.
    Ani 350kg nie dla mnie ('no wie Pan, to trzeba sie zastanowic, gdzie
    wjechac takim motocyklem, a gdzie nie'), ani cena ;) Zlosliwi pewnie
    odwroca kolejnosc.
    Ja to w ogole uwazam ze moje podnozki maja byc pod a nie przed,
    nienaprawialny jestem. Dzis twin w powietrzu, potem czworka w wodzie, i
    tyle.

    Optymistycznie: moj syn, 7l: tata, ale tu masz inaczej - pokazujac na
    zmiane biegow pod piete, przyznam sie sam nie zauwazylem (oczywiscie
    woda-pow i 1-2-4 cylindry to juz poznaje). Jeszcze Precle nie wygina.
    Fajnie bylo to pomacac.