  • 41. Data: 2010-11-07 15:22:16
    Temat: Re: paranoja mikrofalowa
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2010-11-07 15:38, Atlantis pisze:

    > Tak na chłopski rozum: niby JAK miałoby to działać? Robiłeś kiedyś
    > popcorn na patelni? Trzeba naprawdę ją rozgrzać, żeby zaczął strzelać.
    > Skoro tak silny efekt termiczny można otrzymać za pomocą małej antenki w
    > małej komórce zasilanej z małej bateryjki, to po co producenci męczą się
    > montując w mikrofalówkach magnetrony zasilane z wielkich transformatorów?

    Jak to, po co? To jest spisek producentów magnetronów i transformatorów,
    którzy kłamią, że ich produkty są niezbędne do tego, żeby mikrofalówka
    działała.

  • 42. Data: 2010-11-07 18:14:26
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    > Jak to, po co? To jest spisek producentów magnetronów i transformatorów,
    > którzy kłamią, że ich produkty są niezbędne do tego, żeby mikrofalówka
    > działała.

    W spisku bierze też udział całe środowisko fizyków, wciskające ciemnym
    masom do głów wyssaną z palca zasadę zachowania energii? ;)

  • 43. Data: 2010-11-07 19:18:36
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-11-07 13:13, Papo5merfo pisze:
    > i ten radiolog miał rację, ale teraz się uczy głupcuf że wystarczy wująć
    > ftycczkę z gniazdka i fszystko znika:O)

    jak widać po Twoich słowach masz 100% racji, uczy się głupców, z tą
    różnicą, że się niczego nie uczą.

  • 44. Data: 2010-11-07 20:25:30
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2010-11-07 19:14, Atlantis pisze:

    > W spisku bierze też udział całe środowisko fizyków, wciskające ciemnym
    > masom do głów wyssaną z palca zasadę zachowania energii? ;)

    Paradoksem teorii spiskowej jest to, że nawet ci wtajemniczeni, którzy
    wiedzą, że cały świat to spisek, sami tworzą spisek polegający na tym,
    że odkrywają spisek.

  • 45. Data: 2010-11-07 22:29:12
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Ale to naprawde czy na pokaz ?
    >
    > Bo juz slyszalem o takich co utrzymywali najstarszy aparat w oddziale
    > - przyslugiwal im wtedy dodatek za warunki szkodliwe.
    > Moze tu udowadnial ze moze zrobic gora 20 zdjec na godzine.
    >
    > A swoja droga - nie ma jakiegos zjawiska "flurescencji rentgenowskiej"
    > ? Albo chocby w niebezpiecznym UV ?

    Po pierwsze nie fluorescencji (czyli przemiany promieniowania o wyższej
    energii na promieniowanie o niższej energii, czas zaniku w
    nanosekundach) a fosforescencji. Po drugie - nie ma, za niski poziom
    energii żeby w strukturach jądra albo głębokich powłokach gromadzić, na
    zewnętrznych powłokach elektronowych to szybko się pobudzi i szybko
    odda... żeby promilowa fosforescencję uzyskać to trzeba się ciężko nad
    technologią materiału fosforescencyjnego napracować - ani zaprawa
    murarska ani farba klejowa takich własności nie posiadają.

    --
    Darek

  • 46. Data: 2010-11-07 22:30:38
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik konieczko napisał:

    > Wybacz ale nie masz pojecia o urzadzeniach WiFi twoja wiedy aogranicza
    > sie do ulotek reklamowych z tego co widze.
    >
    > Od wielu lat na antene podawane jest 20dBm mimo zalecen Made in china ma
    > gleboko w dupie zalecenia i standardy.

    Ale rozróżniasz output power i EIRP?

    --
    Darek

  • 47. Data: 2010-11-08 10:59:43
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 08.11.2010 20:17, Papo5merfo pisze:
    > niestety to jest na poważnie, najśmieszniejsze że to nawet wynika z teorii
    > oddziaływania promieniowania z materią:O)
    To może zacytuj tę teorię?

    > a jak myslisz skąd zna się lokalizację tajnych radzieckich bunkrów w polsce
    > w kturych przechowywano głowice atomowe?:O)
    > gowic jusz daaawno nie ma a promieniowanie jest nadal i to nieliche:O)
    Twierdzisz, że to promieniowanie wynika z "napromieniowania" terenu a
    nie z rozrzuconego po okolicy materiału promieniotwórczego? Chyba znamy
    (nie po raz pierwszy zresztą) inną fizykę.

    Michoo

  • 48. Data: 2010-11-08 19:17:40
    Od: "Papo5merfo" <b...@o...pl>

  • 49. Data: 2010-11-11 12:03:24
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 11.11.2010 19:12, Papo5merfo pisze:

    > poszykaj sobie w google,
    Ale czego mam szukać? "Trollowana fizyka dla nietrolli?" i "alternatyfna
    fizyka materialuf promieniotfurczych" nie przynoszą rezultatu.

    > co ja tfoja mama jestem
    Na całe szczęście nie. (Powinienem chyba demonom jakąś ofiarę
    dziękczynną złożyć.)

    > a co niby powoduje promieniowanie poza zaczernianiem kliszy?:O)
    Ogrzanie otoczenia, wyblaknięcie farby i inne tego typu zjawiska.

    > fizykę pewnie mieliśmy podobną, tylko tobie zabrakło rozumi i odwagi żeby
    Pudło. Odwagi do zadawania pytań mi nie brakuje...

    > obalić prawdy objawione tfojefo śfiontobliwego psora:O)
    ...tylko cholery jedne zazwyczaj nie chciały dać się obalić. Pod tym
    względem informatyka jest lepsza.

    > bunkty atomowe to nie były fabryki ani laboratoria, skąd tam niby miały się
    > wziąć porozrzucane po okolicy materiały promieniotfurcze?:O)
    Promieniowanie to wiele różnych emisji. Jego część może zostać
    przechwycona przez otoczenie i podnieść w ten sposób bilans energetyczny
    danego atomu czyniąc go promieniotwórczym.

    Proces polega na wytworzeniu materiałów promieniotwórczych w otoczeniu a
    nie gromadzeniu samego 'promieniowania'.

    Przez analogię do prądu elektrycznego - łapiemy elektron i dostajemy
    'jony' a nie 'zgromadzony ładunek elektrostatyczny'.

    > nawet śladowych ilości materiałuf promieniotfurczych, a promieniowanie jest
    > nie byle jakie:O)
    E-e. Są materiały promieniotwórcze - to one promieniują.

    Michoo

  • 50. Data: 2010-11-11 18:12:54
    Od: "Papo5merfo" <b...@o...pl>

    > To może zacytuj tę teorię?

    poszykaj sobie w google, co ja tfoja mama jestem że mam cię uczyć?:O)

> [...]

    bunkty atomowe to nie były fabryki ani laboratoria, skąd tam niby miały się
    wziąć porozrzucane po okolicy materiały promieniotfurcze?:O)
    pszeciesz ten materiał w głowicach był chyba chermetycznie zapuszkowany:O)
    jak się zainteresujesz tematem to się dowiesz że w owych miejscach nie ma