  • 31. Data: 2010-11-06 16:17:27
    Temat: Re: paranoja mikrofalowa
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-06 17:05, SP4OLN pisze:

    > Silni zaadoptują się do zmienionych warunków ,
    > słabsi , odpadną ,

    Ale o jakich zmienionych warunkach mówisz? Dobór naturalny nie działa
    tak ostro. Nie jest inteligentny, nie planuje, nie jest w stanie uczyć
    się na błędach i wprowadzać zmian "na wszelki wypadek", zabezpieczając
    się na przyszłość przed czymś, co właśnie się zdarzyło. On po prostu
    sprawia, że przeżywają i wydają potomstwo najlepiej dostosowani do
    panujących warunków, a więc ich przystosowanie zostaje przekazane wraz z
    genami. Czynnik musi występować na tyle długo, żeby w puli genowej danej
    populacji zwiększył się udział tych genów, które statystycznie
    zwiększają szansę przeżycia. Burza EM na słońcu to incydent, który
    pojawia się i znika.

    A nawet gdybyś z powyższym miał rację i to przeczy twojemu pierwotnemu
    stwierdzeniu - bo nasi zwierzęcy przodkowie już dawno, dawno temu
    zdołali się przystosować do znacznie silniejszego promieniowania EM, niż
    to wytwarzane przez WiFi. ;)

  • 32. Data: 2010-11-06 21:30:53
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Teoretycznie. A praktyka to wiesz jak wyglada - jak komus zasiegu
    > brakuje to co zrobi ?

    Postawi łatwą do nabycia antenę Yagi-Uda z piętnastoma decybelami zysku...
    Albo kupi sprzęt nie do powszechnego użytku - bo na WiFi wolno w sumie
    używać silniejszego sprzętu ale wymaga to już stosownych zezwoleń -
    najpierw uzasadnienie, projekt, policzone poziomy mocy, potem papier - i
    kto by sobie głowę tym zawracał?

    A potem wychodzi jak z nowymi iPhonami co to ich do Izraela wpuszczać
    nie chcą.

    --
    Darek

  • 33. Data: 2010-11-07 12:13:50
    Od: "Papo5merfo" <b...@o...pl>

    Órzytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" napisał:
    > A o lekarzach to już słyszałem takie historie że radiolog odczekiwał parę
    > minut zanim w pomieszczeniu z aparatem rentgenowskim
    > promieniowanie zaniknie...

    i ten radiolog miał rację, ale teraz się uczy głupcuf że wystarczy wująć
    ftycczkę z gniazdka i fszystko znika:O)

  • 34. Data: 2010-11-07 12:27:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Nov 2010 23:32:15 +0100, Dariusz K. Ładziak wrote:
    >A o lekarzach to już słyszałem takie historie że radiolog odczekiwał
    >parę minut zanim w pomieszczeniu z aparatem rentgenowskim promieniowanie
    >zaniknie...

    Ale to naprawde czy na pokaz ?

    Bo juz slyszalem o takich co utrzymywali najstarszy aparat w oddziale
    - przyslugiwal im wtedy dodatek za warunki szkodliwe.
    Moze tu udowadnial ze moze zrobic gora 20 zdjec na godzine.

    A swoja droga - nie ma jakiegos zjawiska "flurescencji rentgenowskiej"
    ? Albo chocby w niebezpiecznym UV ?

    J.

  • 35. Data: 2010-11-07 12:45:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 06-11-2010 09:15, konieczko napisał/a:

    > Teoretycznie powinno byc 100mW z antena ale jest 100mW bez anteny do
    > tego dodaj z 2.5dB z anteny, nie jest to duzo ale zawsze cos.
    > Otelefonach nie wspomne bo potrafia dac 1-3W w glowe.

    Przypadkiem trafiłem na filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=ELVwbE028MI&feature=r
    elated - ciekawe
    zobrazowanie wpływu komórek na otoczenie ;-)

    --
    Cz.

  • 36. Data: 2010-11-07 13:48:26
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-07 13:45, Czarek pisze:

    > Przypadkiem trafiłem na filmik:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ELVwbE028MI&feature=r
    elated - ciekawe
    > zobrazowanie wpływu komórek na otoczenie ;-)

    Stary fake. Po pierwsze takie coś nie ma prawa się wydarzyć, po drugie
    odkąd filmik trafił do Internetu wielu ludzi próbowało odtworzyć ten
    eksperyment - bez skutku. Najprostsze wyjaśnienie - gorący obiekt pod
    obrusem.

  • 37. Data: 2010-11-07 13:53:48
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07-11-2010 14:48, Atlantis napisał/a:

> [...]
    > odkąd filmik trafił do Internetu wielu ludzi próbowało odtworzyć ten
    > eksperyment - bez skutku. Najprostsze wyjaśnienie - gorący obiekt pod

    Tylko, że jest wiele filmów w różny sposób zrealizowanych i efekt taki sam.

    A ten to pewnie kradziony i dlatego "gorący"?
    http://www.youtube.com/watch?v=QtrboPeilCk

    --
    Cz.

  • 38. Data: 2010-11-07 14:05:44
    Od: konieczko <t...@o...pl>

> [...]
    > anteny. Otóż nie, dla urządzeń WiFi powszechnego użytku przepisy
    > ustalają kryterium mocy promieniowanej EIRP - czyli już z uwzględnieniem

    Wybacz ale nie masz pojecia o urzadzeniach WiFi twoja wiedy aogranicza
    sie do ulotek reklamowych z tego co widze.

    Od wielu lat na antene podawane jest 20dBm mimo zalecen Made in china ma
    gleboko w dupie zalecenia i standardy.

  • 39. Data: 2010-11-07 14:38:35
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-07 14:53, Czarek pisze:

    > Tylko, że jest wiele filmów w różny sposób zrealizowanych i efekt taki sam.

    I czego to niby ma dowodzić? Co najwyżej tego, że kilku ludzi
    zdecydowało się na zrobienie podobnego fake'a, celem uwiarygodnienia
    tego dla zwykłego żartu. Jeszcze raz powtarzam: wielu ludzi próbowało
    powtórzyć ten eksperyment (wystarczy poczytać komentarze) i jakoś w
    rzeczywistym świecie nie chce wyjść. Przecież jest to banalnie proste -
    potrzeba kilku komórek położonych na stole i kilku ziaren kukurydzy. Nic
    nie stoi na przeszkodzie, żeby odtworzyć warunki eksperymentu. I
    faktycznie, na Youtube znajdziesz i takie filmiki. Tylko kukurydza za
    nic nie chce strzelać. ;) Zresztą chyba nawet znajomy kiedyś próbował.

    Tak na chłopski rozum: niby JAK miałoby to działać? Robiłeś kiedyś
    popcorn na patelni? Trzeba naprawdę ją rozgrzać, żeby zaczął strzelać.
    Skoro tak silny efekt termiczny można otrzymać za pomocą małej antenki w
    małej komórce zasilanej z małej bateryjki, to po co producenci męczą się
    montując w mikrofalówkach magnetrony zasilane z wielkich transformatorów?

    > A ten to pewnie kradziony i dlatego "gorący"?
    > http://www.youtube.com/watch?v=QtrboPeilCk

    Ale to jest iPhone. Jak wiadomo iPhone może zrobić wszystko za pomocą
    samego tylko software'u. ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=jw_4RprC3FE
    http://www.youtube.com/watch?v=FV3kSdO8xFU
    http://www.youtube.com/watch?v=2k3zvI2tyPM

  • 40. Data: 2010-11-07 14:41:52
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    Tutaj nieudana próba zrobienia kolejnej fałszywki:

    http://www.youtube.com/watch?v=GQr6SbYpTYM