  • 51. Data: 2010-11-12 15:52:20
    Temat: Re: paranoja mikrofalowa
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    > Fakt, miałem kiedyś klienta, człowieka wykształconego i zamożnego, który
    > wyraźnie zarzekał się, że nie chciałby mieć w domu routera WiFi, bo to
    > niezdrowe (notabene był to lekarz :)....

    A ja mam tesciowa (lek. medycyny) co za zadne skarby nie chce miec kabli w
    domu bo one sa szkodliwe, najlepiej aby wszystko bylo radiowo :)

  • 52. Data: 2010-11-12 16:49:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    wnekus napisał:

    > A ja mam tesciowa (lek. medycyny) co za zadne skarby nie chce miec kabli
    > w domu bo one sa szkodliwe, najlepiej aby wszystko bylo radiowo :)

    Ortopeda? Chirurg? O kabel można się potknąć i na przykład złamać nogę.
    Może teściowa wie co mówi.

    --
    Jarek

  • 53. Data: 2010-11-12 20:40:13
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik wnekus napisał:

    > A ja mam tesciowa (lek. medycyny) co za zadne skarby nie chce miec kabli w
    > domu bo one sa szkodliwe, najlepiej aby wszystko bylo radiowo :)

    Główną szkodliwością kabli sygnałowych może być to że ktoś dał izolację
    z syfiastego PVC - wówczas uwalniania monomeru i badziewnych
    plastyfikatorów można się spodziewać.

    --
    Darek

  • 54. Data: 2010-11-12 20:43:27
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Ortopeda? Chirurg? O kabel można się potknąć i na przykład złamać nogę.
    > Może teściowa wie co mówi.

    Szkodliwość kabla ethernetowego dla damskiego nosa widziałem osobiście -
    ciupasem kumpla z żoną wyekspediowałem na ostry dyżur, po co miał mieć
    chłopak niewiastę z nosem jak stary bokser?

    --
    Darek

  • 55. Data: 2010-11-12 20:53:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz K. Ładziak napisał:

    > Główną szkodliwością kabli sygnałowych może być to że ktoś dał izolację
    > z syfiastego PVC - wówczas uwalniania monomeru i badziewnych
    > plastyfikatorów można się spodziewać.

    Chomikowi też taki kabel może zaszkodzić. Energetyczny nawet bardziej niż
    sygnałowy.

    --
    Jarek

  • 56. Data: 2010-11-13 18:59:33
    Od: "Papo5merfo" <gramy.w.gałe@tusek.pl>

    Órzytkownik "Michoo" napisał:
    > Ale czego mam szukać? "Trollowana fizyka dla nietrolli?" i "alternatyfna
    > fizyka materialuf promieniotfurczych" nie przynoszą rezultatu.

    poszukaj ofizyjalnych teorii oddziaływania promieniowania z materią, co ja
    nie wyrażnie piszę czy jak?:O)

    > Pudło. Odwagi do zadawania pytań mi nie brakuje.

    to spytaj się śfiontobliwego psora co się dzieje jeśli coś napromieniujemy i
    wyłączymy źródło promieniowania, czy ppromieniowanie zniknie, czemu takiego
    prostego pytania nie zadałeś ważniaku?:O)

    > Promieniowanie to wiele różnych emisji. Jego część może zostać
    > przechwycona przez otoczenie i podnieść w ten sposób bilans energetyczny
    > danego atomu czyniąc go promieniotwórczym.
    > Proces polega na wytworzeniu materiałów promieniotwórczych w otoczeniu a
    > nie gromadzeniu samego 'promieniowania'.

    no, może coś w końcu zaczynasz kumać, czyli jednak dochodzimy do tego ze ten
    medyk maił rację z tym promieniowaniem (nikt o żadnym przechwytywaniu
    promieniowania nie pisał:O)

    > E-e. Są materiały promieniotwórcze - to one promieniują.

    wiesz, wszystko promieniuje, każda substancja, ja mam na myśli trwałe
    substancje promieniotfurcze (bardzo długie okresy rozpadu), a takowych w
    owych bunkrach nie ma, natomiast promieniuje beton, czy beton tfoim zdaniem
    jest substancją promieniotfurczą?:O)

  • 57. Data: 2010-11-14 00:13:29
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 13.11.2010 19:59, Papo5merfo pisze:

    > poszukaj ofizyjalnych teorii oddziaływania promieniowania z materią,
    Też pisałem już, że czytałem chyba inną wersje niż Ty.
    > co ja
    > nie wyrażnie piszę czy jak?:O)
    Tak, strasznie literki Ci się na siebie nakładają.

    > to spytaj się śfiontobliwego psora co się dzieje jeśli coś
    > napromieniujemy i
    > wyłączymy źródło promieniowania, czy ppromieniowanie zniknie, czemu takiego
    > prostego pytania nie zadałeś ważniaku?:O)

    JAKIE promieniowanie?

    Jak wyłączam źródło promieniowania elektromagnetycznego kryptonim
    "lampka biurowa" to promieniowanie w podczerwieni tego na co ona
    promieniowała ustaje w ciągu kilku minut. Gdy tylko "mignę" tą lampką to
    tego promieniowania nie jestem w stanie zarejestrować.

    > no, może coś w końcu zaczynasz kumać, czyli jednak dochodzimy do tego ze
    > ten
    > medyk maił rację z tym promieniowaniem (nikt o żadnym przechwytywaniu
    > promieniowania nie pisał:O)
    Promieniowanie X to podobnie jak promieniowanie gamma emisja energii a
    nie cząstki. Atomy wzbudzone w ten sposób wypromieniowują energię bardzo
    szybko, bo nie mają niczego co by się dało wbudować w ich strukturę.
    Więc tak, doktor miał prawidłową teorię, która sugeruje, że
    "promieniowanie po wyłączeniu źródła promieniowania nadal jest
    rejestrowane w pomieszczeniu" tyle, że przy czasie ekspozycji zdjęcia to
    promieniowanie nie będzie mierzalne już po milisekundach.

    Materiały promieniotwórcze w otoczeniu gdzie przechowywano głowice to
    już ztcw inne zjawisko.

> [...]
    > owych bunkrach nie ma, natomiast promieniuje beton, czy beton tfoim zdaniem
    W tym ujęciu beton nie jest substancją a mieszaniną. I tak, w wyniku
    "napromieniowania" powstały w nim substancje promieniotwórcze. Skoro po
    długim czasie promieniowanie jest nadal wykrywalne to substancje o
    relatywnie długim czasie rozpadu.

    Michoo

  • 58. Data: 2010-11-15 18:29:46
    Od: "Papo5merfo" <gramy.w.gałe@tusek.pl>

    > Tak, strasznie literki Ci się na siebie nakładają.

    i co te literki ci pszeszkadzają tak ze samodzielnie nie potrafisz znaleźć
    teorii oddziaływaia promieniowania z materią, czy po prostu zakumać tego nie
    potrafosz?:O)

    > JAKIE promieniowanie?

    alfa, beta, gamma, delta:O)
    takie co go nie widać o ono jest, czysta magia, nikt f to nie uwierzy:O)

> [...]
    > ustaje w ciągu kilku minut. Gdy tylko "mignę" tą lampką to tego
    > promieniowania nie jestem w stanie zarejestrować.

    to teras pokombinuj z tym magicznym promieniowaniem, tylko jak ty je
    zobaczysz bidaku, skoro nie widać to go pewnie nie ma:O)

> [...]
    > wyłączeniu źródła promieniowania nadal jest rejestrowane w pomieszczeniu"
    > tyle, że przy czasie ekspozycji zdjęcia to promieniowanie nie będzie

    tak stfierdził śfiontobliwy psor co lał linijką po łapkach?:O)
    skąd wiesz ile czasu wzbudzony atom będzie promieniował?:O)
    skąd wiesz czy na skutek promieniowania doszło wyłącznie do wzbuidzenia?:O)

> [...]
    > "napromieniowania" powstały w nim substancje promieniotwórcze. Skoro po
    > długim czasie promieniowanie jest nadal wykrywalne to substancje o

    więc teraz jakoś tfierdzisz że możliwe jest powstawanie substancji
    promieniotfurczych na skutek promieniowania, więc jednak gdy wyłączysz lampe
    to to promieniowanie tak szybko nie zniknie!:O)

  • 59. Data: 2010-11-16 08:07:53
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Papo5merfo" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się
    > wziąć porozrzucane po okolicy materiały promieniotfurcze?:O)

    Nie mam nic do Ciebie, ale męczy mnie czytanie z tymi
    " niby wysublimowanymi błędami"

    (zwłaszcza ze mizerny wkład wnosisz do dyskusji)

    PLONK

    Artur(m)

  • 60. Data: 2010-11-16 08:15:38
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Atlantis" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    elated - ciekawe

    > Stary fake. Po pierwsze takie coś nie ma prawa się wydarzyć, po drugie
    > odkąd filmik trafił do Internetu wielu ludzi próbowało odtworzyć ten
    > eksperyment - bez skutku. Najprostsze wyjaśnienie - gorący obiekt pod
    > obrusem.

    Albo tamże, otwarta mikrofalówka:-O