  • Data: 2010-11-06 12:58:10
    Temat: Re: paranoja mikrofalowa
    Od: SP4OLN <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lis, 13:38, Atlantis <n...@n...pl> wrote:

    > I tak, i nie. Można powiedzieć, że ilość zanieczyszczeń istotnie rośnie

    Potwierdzam 100% człowiek przerabia wszystko w zanieczyszczenia ,
    coraz krótszy czas życia produktów przemysłu elektronicznego skłania
    mnie do oczekiwania na chwilę , gdy nowy właśnie kupiony sprzęt
    powiedzmy TV po 3 dniach będzie już przeżytkiem i trafi na selektywną
    zbiornicę złomu elektronicznego :-)

    > To, że dopiero za 50-100 lat będziemy w stanie oceniać wpływ czegoś na
    > nasze życie nie oznacza automatycznie, że to coś szkodzi i powinno być w
    > jakimś zakresie zakazane (zwłaszcza, jeśli brak ku temu innych
    > przesłanek).

    100% zgodności - wszystko szkodzi , ale nie takim samym stopniu ,
    w zasadzie to najmniej szkodzi (dla państwa) - to co dostarcza
    najwięcej
    przychodów : alkohol , nikotyna , ropa i benzyna :-)

    > Ja raczej stawiałbym na ten normalny smog + hałas + brak świateł za
    > oknem, gdy w nocy kładziesz się spać. Nie zrzucałbym winy na fale
    > radiowe, do których wykrywania (jak raczyłeś wspomnieć) nie mamy nawet
    > odpowiedniego zmysłu.

    100% zgoda tylko wzmacniacz zmysłu można i trzeba zakupić na
    ebayu :-)
    Ciekawscy tak robią

    > To nie są nieśmiałe głosy, tylko wrzaski z ust zielonego lewactwa,
    > któremu wydaje się, że człowiek niegdyś żył szczęśliwie "w harmonii z
    > przyrodą". Na kwiecistej łączce, obok szczęśliwych jelonków i kicających
    > zajączków. Gdy był głodny - zrywał soczyste jabłuszka z drzewa. Chciało
    > mu się pić - pił z krystalicznie czystego źródełka. :) Główny problem z
    > tą wizją jest taki, że taka rzeczywistość nigdy nie istniała. Przez
    > zdecydowaną większość historii naszego gatunku nasi przodkowie
    > głodowali, umierali z zimna, odwodnienia, byli zjadani przez drapieżniki
> [...]

    100% zgoda , lewactwo wszelkich odcieni jest be

    > Dlaczego ta sytuacja uległa zmianie? Właśnie dzięki technologii. Tej
    > samej, która "zatruła środowisko". Korzyści wielokrotnie przekraczają
    > niedogodności takie jak smog czy pyły. Jeśli ktoś myśli inaczej... No
    > cóż. Żałuję, że nie mam wehikułu czasu - posłałbym go w głęboki paleolit
    > (albo chociażby do szesnastowiecznej wsi) - zobaczyłbym jak sobie
    > poradzi żyjąc "naturalnie". ;)

    Pewnie , trochę technologii się przydaje , wiem , sam używam :-)

    > Jeśli jest za duże, to względem czego?

    Względem stanu bez słuchawki względnie słuchawki
    telefonu stacjonarnego , przewodowego Bratka np. :-)

    > Keyword: "DECT ECO+".

    Eee , Panie kto o tym słyszał , klient kupuje "MARKOWE" i tanie

    --
    Pozdrawia SP4OLN