  • Data: 2010-11-06 14:33:17
    Temat: Re: paranoja mikrofalowa
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli jest za duże, to względem czego?

    Względem stanu bez słuchawki względnie słuchawki
    telefonu stacjonarnego , przewodowego Bratka np. :-)

    Bez słońca też?
    Gdzie powstają takie legendy?
    (tfu) ekolodzy wymyślili zanieczyszczenia CO2, tylko przemilczają fakt że
    90% CO2 i tak produkują wulkany.
    Teraz znowu promieniowanie. Nawet to najbardziej szkodliwe (radioaktywne)
    zwykły zjadacz chleba otrzymuje od obiektów naturalnych. (jeżeli szukać
    zwiększonej radiacji, to najlepiej w kościołach z granitu)
    A radiowe? Jedenastoletni cykl słońca? myślałem że krótkofalowcy to coś
    wiedzą na temat wpływu słońca na łączność.
    Jak się ma "mikrosłuchawka bluetooth" do awarii w Kanadzie w 1989roku?

    --
    Desoft