    From: bbk <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: parametry elektryczne a zmysł słuchu
    Date: Tue, 22 Mar 2011 01:59:21 +0100

    On 2011-03-21 16:36, J.F. wrote:

    > Skoro masz taki dobry sluch .. to przeprowadz pare testow i nam
    > napisz. Tylko sam skonwertuj swoje plyty do mp3 w kilku wersjach.
    >
    > J.

    Kiedyś się bawiłęm w ślepe testy na budżetowym zestawie przenośnym iPod
    nano 1g + Creative Aurvana Live!
    Przy niektórych płytach miałem 100% przy odróżnianiu MP3 320 CBR, od
    FLAC (ripy z Audio CD), a przy innych 256 VBR różniło się, ale nie
    potrafiłem jednoznacznie powiedziedzieć, która wersja jest lepsza.
    Bardziej to przypominało inny mastering. Po treningu można było je
    rozróżniać, ale nie zaryzykowałbym stwierdzenia, że FLAC brzmiał lepiej.