  • Data: 2011-03-22 22:39:11
    Temat: Re: parametry elektryczne a zmysł słuchu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Mar 2011 23:27:05 +0100, Feromon wrote:
    >Nie jest tym słabym ogniwem, niestety, "interkonekt" pomiędzy CD a
    >wzmacniaczem.
    >Zapłaciłem za lekcję 60 zł za kabel złocony HAMA made in GFermany.
    >Dotychczas była China za 5 zł.

    patrzac na dzisiejsze wyroby firmy Hama .. ja bym tam taki pewny nie
    byl ze on made in Germany.

    >Będę musiał pożyczyć na chwilę dobre kolumny, albo się przejść ze
    >wzmacniaczem plus CD
    >do sklepu muzycznego z komorą odsłuchową.

    Przespaceruj sie jeszcze pare razy do znajomego, albo po tych sklepach
    - tak w ciemno to mozesz tylko majatek stracic, trzeba zaczac od
    zestawu ktory cie interesuje.

    A zacznij od wizyty ze swoja plyta CD, i ewentualnie popros go o
    wypalenie jego muzyki jako plyty CD audio.

    J.