  • Data: 2011-03-22 18:43:01
    Temat: Re: parametry elektryczne a zmysł słuchu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Mar 2011 19:27:49 +0100, zapinio wrote:
    >Dlatego jest sensownym kupowanie sprzętu tzw. vintage czyli mówiąc po ludzku
    >używanego.

    vintage to jest "stary". Srednio stary, bo raczej nie starozytny.
    Ale "uzywany" to moze byc tez zeszloroczny model.

    >Rzeczy, które lat temu 10 (15) kosztowały majątek pod wzgledem technicznym
    >dalej prezentują bardzo dobry poziom często niedostepny dla dzisiejszych
    >produktów projektowanych głównie przez księgowych.
    >Sam kierowałem się w swoich zakupach taką zasada i skutki są takie, że kiedy
    >prezentuję muzykę na moich kolumnach sprzed 15 lat właściciele nowych
    >hi-endów mają bardzo rzadkie miny.
    >Ostatecznym bowiem sprawdzianem jest muzyka.

    Hm, a gdybym tak pogial pasmo, podbil wysokie, dal porzadne basowe
    kolumny, moze jeszcze dorzucil troche parzystych harmonicznych - to
    nie bedzie rzadkich min ?

    >Polecam mało popularne płyty SACD.
    >Konieczny do tego czytnik oczywiście i to nie pierwszy z brzegu, co wcale
    >nie znaczy ,że bardzo drogi.

    Ale on nie czyta DVD, MP3 ani FLAC :-)

    J.