  • Data: 2011-03-22 18:27:49
    Temat: Re: parametry elektryczne a zmysł słuchu
    Od: "zapinio" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dlatego jest sensownym kupowanie sprzętu tzw. vintage czyli mówiąc po ludzku
    używanego.
    Rzeczy, które lat temu 10 (15) kosztowały majątek pod wzgledem technicznym
    dalej prezentują bardzo dobry poziom często niedostepny dla dzisiejszych
    produktów projektowanych głównie przez księgowych.
    I nie nalezy się kierować "skokiem technologicznym" jaki się dokonał, bo w
    branży audio jeśli jakiś skok się dokonał to raczej w dół.
    Sam kierowałem się w swoich zakupach taką zasada i skutki są takie, że kiedy
    prezentuję muzykę na moich kolumnach sprzed 15 lat właściciele nowych
    hi-endów mają bardzo rzadkie miny.
    Ostatecznym bowiem sprawdzianem jest muzyka.
    Raczej poważna, bo tylko tam można znaleść treść rzeczywiście wymagającą
    dobrego sprzętu.
    Polecam mało popularne płyty SACD.
    Konieczny do tego czytnik oczywiście i to nie pierwszy z brzegu, co wcale
    nie znaczy ,że bardzo drogi.

    Często na niemieckim ebay'u można znaleść ciekawe rzeczy ,a niedrogie. ja po
    kolumny jechałem aż do Karlsruhe, po wzmacniacz do Norymbergi....:-).