  • Data: 2011-09-16 22:55:32
    Temat: Re: para tłoczek cylinderak - jak to się robi
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ?

    > rozbierał

    > ale nie odlewał/kuł

    > nie toczył /wiercił

    > nie szlifował

    > nie.... ?

    > po prostu chodzi o to czy jestem w stanie wykonać taką parę w 1 egzemplarzu

    > czy musze narobić wiadro tulei i wiadro tłoczków

    > a potem je sparować.
    Nie ma głupich pytań. Są za to głupie odpowiedzi. Kilka już dostałeś i już wiesz
    jaki poziom reprezentują ci co odpisywali. W twoim pytaniu brakuje jednej
    informacji. Żeby Ci coś doradzić trzeba wiedzieć do czego to ma być. Inne są
    wymagania przy pompce do gnojowicy i inne przy pompce do napędu manipulatora w
    budowanej stacji kosmicznej. Wszystko da się zrobić w jednym egzemplarzu tak
    żeby pasowało do drugiej części. Pisz do czego ta pompa.