  • Data: 2011-05-31 11:40:14
    Temat: Re: panoramio
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31/05/2011 12:34, XX YY wrote:
    > .

    > ja wiem o tym kilkunastu miesiecy.
    > chodzi glownie o tzw zdjecia " trywialne " codzienne , amatorskie.
    > jak je wycenic?.
    > Nie przesadzajmy , wartosc rynkowa takich zdjec jest zadna .

    Prawda i nie, wartość rynkowa jest trywialna dopóki ktoś tego zdjęcia
    nie sprzeda, jak choćby Reserved na swoich koszulkach 50000 sztuk po
    80zł każda, jak to miało już raz miejsce..

    Oczywiście wykorzystanie czyjegoś zdjęcia do swojej aukcji na allegro to
    inny przypadek i nawet te 100eur pewnie nie jest warte..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil