  • Data: 2011-05-31 11:34:36
    Temat: Re: panoramio
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > od kiedy są takie przepisy i czy u nas obowiązują? Bo zdaje się, że 3
    > lata temu jakieś 800 - 1000 EU mi przeszło koło nosa.... :-(
    >
    > --

    ja wiem o tym kilkunastu miesiecy.
    chodzi glownie o tzw zdjecia " trywialne " codzienne , amatorskie.
    jak je wycenic?.
    Nie przesadzajmy , wartosc rynkowa takich zdjec jest zadna .
    Toz gdyby sady musialy dla kazdego przypadku wyceniac wartosc takich
    zdjec to koszt wyceny i dochodzen wielokrotnie przewyzszylby wartosc
    ewentualnej kradziezy. Sady sa utrzymywane przez panstwo , czyli z
    podatkow. Nie bardzo jest sens finansowac drogie dochodzenia w
    sprawach o przyslowiowa pietruszke. Slowem wszyscy musielibysmy placic
    za taka zabawe.
    Nic mi nie wiadomo aby bylo to prawo EU , to jest raczej niemiecka
    regulacja , mam na mysli glownie wysokosc odszkodowania.