  • 151. Data: 2012-03-28 16:34:20
    Temat: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-27 21:04, Karol Y pisze:

    > Też jeżdżę moto, ale po kiego grzyba Ci opony zimowe? Przecież to służy
    > do lepszego kopania w śniegu. W takich warunkach chcesz jeździć
    > motocyklem? Problemem na śliskim są tylko dwa punkty podparcia, przede
    > wszystkim na zakręcie.

    Nic podobnego. Opony zimowe mają zdecydowanie inna mieszankę. Powoduje
    to że opona jest bardziej elastyczna przy niskich temp. Obecnie w temp
    koło zera moja opona michelin anakee2 zachowuje się bardzo źle widać że
    jest niedogrzana. Podobnie jest z innymi oponami motocyklowymi które
    projektuje się dla temp wyższych niż +10 stopni.

    Opona zimowa do skutera powinna sprawować się dobrze w temp koło zera a
    także poniżej tej wielkości co oznacza zdecydowanie lepszą trakcję.
    Lamele o których piszesz mając na myśli śnieg to sprawa drugorzędna.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 152. Data: 2012-03-31 00:49:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 13:39:47 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > bierzesz 10 ludzi każdemu dajesz paczke 100kg bilet i jazda...
    >
    > bilet 3 zł +8 zł za godzine 11 x 10 wyjdzie 110 zł za przewalenei tej
    > tony...
    >
    > być moze taniej niż ciężarówką. :)

    Zapłać ludziom za czas :D
    --
    ___________ (R)

  • 153. Data: 2012-03-31 11:45:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Zapłać ludziom za czas :D

    przecież liczyłem 11 złotych za godzinę...

  • 154. Data: 2012-03-31 13:04:19
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > impreza stała się nieopłacalna. Zresztą zamknięcie apteki to też spory
    > koszt - leki trzeba zutylizować.

    A wyprzedaży po "Amerykańsku" się zrobić nie da? ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 155. Data: 2012-03-31 22:41:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Shrek wrote:

    > Trochę się rozpędziłeś;) Myślę, że logiczne byłoby likwidować trochę
    > poniżej połowy. Tak czy inaczej radykalnie ciąć ilość przystanków i
    > absolutny priorytet - w końcu tramwaj nie potrzebuje zielonego światła
    > tak jak samochody przez pół minuty- wystarczy parę sekund w
    > odpowiednim momencie. A że tramwaj ma aż jeden stopień swobody, to
    > trafienie z tym momentem to nie jest wyższa szkoła rakietowa.

    myślę że najlepszy czas byłby gdyby tramwajom zlikwidować wszystkie
    przystanki.

    Likwidacja przystanków powoduje że komunikacja staje sie mało przyjazna dla
    obywateli, jak musisz zadyniać 15 czy 20 minut do przystanku to się
    sumaryczny czas dojazdu robi dość długi i w którymś momencie samochód staje
    sie jednak wygodniejszy, bo jedziesz spod domu.

  • 156. Data: 2012-04-01 00:30:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 31.03.2012 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > sumaryczny czas dojazdu robi dość długi i w którymś momencie samochód staje
    > sie jednak wygodniejszy, bo jedziesz spod domu.

    Odróżnij "likwidację przystanków" od "likwidacji niektórych przystanków
    tramwajów". KM, która zatrzymuje się co sto metrów i jedzie ze średnią
    prędkością 10km/h też nie jest przyjazna.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 157. Data: 2012-04-01 19:07:30
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-31 22:41, Marek Dyjor wrote:

> [...]
    > sumaryczny czas dojazdu robi dość długi i w którymś momencie samochód
    > staje sie jednak wygodniejszy, bo jedziesz spod domu.

    Teraz masz często co 200-300 metrów;) Większość i tak musi dojść ze 300
    metrów, bo nie mieszkają przy torach. Tak będą mieli z 500m. Jakoś tak
    jet z metrem i na brak pasażerów nikt tam nie narzeka.

    Shrek.

  • 158. Data: 2012-04-01 20:32:49
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > przecież liczyłem 11 złotych za godzinę...

    A te 100kg, to komu chcesz dać? Kobietom z biedronki?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 159. Data: 2012-04-01 21:13:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2012 22:41:02 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
    > sumaryczny czas dojazdu robi dość długi i w którymś momencie samochód staje
    > sie jednak wygodniejszy, bo jedziesz spod domu.

    15 czy 20 minut to 1-1,5km. Nie przesadzasz aby? Przystanki co 1 kilometr
    oznaczają, że odległoś w linii prostej do takowego będzie nie większa niż
    700m. A to jest 13 minut spacerkiem (4km/h).

    --