    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Date: Sat, 31 Mar 2012 22:41:02 +0200

    Shrek wrote:

    > Trochę się rozpędziłeś;) Myślę, że logiczne byłoby likwidować trochę
    > poniżej połowy. Tak czy inaczej radykalnie ciąć ilość przystanków i
    > absolutny priorytet - w końcu tramwaj nie potrzebuje zielonego światła
    > tak jak samochody przez pół minuty- wystarczy parę sekund w
    > odpowiednim momencie. A że tramwaj ma aż jeden stopień swobody, to
    > trafienie z tym momentem to nie jest wyższa szkoła rakietowa.

    myślę że najlepszy czas byłby gdyby tramwajom zlikwidować wszystkie
    przystanki.

    Likwidacja przystanków powoduje że komunikacja staje sie mało przyjazna dla
    obywateli, jak musisz zadyniać 15 czy 20 minut do przystanku to się
    sumaryczny czas dojazdu robi dość długi i w którymś momencie samochód staje
    sie jednak wygodniejszy, bo jedziesz spod domu.