  • Data: 2012-03-26 17:32:47
    Temat: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil napisał(a):
    > 1. Nie liczysz biletów miesięcznych, zazwyczaj sporo tańszych od jednorazowych.
    Dla całej rodziny by raz dwa razy w tygodniu gdzieś pojechać? Bezsensu. Miesięczne
    bilety kosztowały
    by mnie około 270 zł tj. paliwa na około 450km autem po mieście.
    > 2. Nie liczysz utraty wartości samochodu, ubezpieczenia, przeglądu itp. Nawet jeśli
    założymy, że
    > samochód i tak masz i te koszty są stałe, to zużycie opon, olejów, srolejów,
    częstsze serwisy,
    > sprzęgło, zawieszenie i cała reszta kosztów też sporo doda do tych przejazdów. A
    koniec końców
    > nie wypijesz piwa po pracy, bo samochód.
    To są koszta za komfort, niezależność, dojazd dokładnie do punktu i możliwość
    przewożenia nie mało
    maneli na np. piknik rodzinno wędkarski.
    --
    Krzysiek