  • 11. Data: 2011-09-04 16:22:40
    Temat: Re: pacjent: e60 535d
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > Ale tylko jak odkręcę korek. Jak jest zakręcony, to cisza.

    Moim zdaniem to raczej nie panewka, to by waliło cały czas. Pierścienie
    oczywiście warto sprawdzić po zrzuceniu głowicy. Obawiam się tylko, czy w
    przypadku uszkodzonych pierścieni naprawa byłaby opłacalna.

  • 12. Data: 2011-09-04 16:32:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-04 16:22, to pisze:
> [...]
    > oczywiście warto sprawdzić po zrzuceniu głowicy. Obawiam się tylko, czy w
    > przypadku uszkodzonych pierścieni naprawa byłaby opłacalna.

    Co do znikającego oleju to nic się nie zmieniło. Dolewam 1 litr
    na 30.000 km

  • 13. Data: 2011-09-04 18:11:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > Co do znikającego oleju to nic się nie zmieniło. Dolewam 1 litr na
    > 30.000 km

    No to RACZEJ pierścienie żyją. Wymiana uszczelki pod głowicą to nie
    dramat, byle Ci przy okazji nie spróbowali wmówić nieistniejących usterek.

  • 14. Data: 2011-09-04 19:23:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > pierścionki , uszczelka głowicy do sprawdzenia/wymiany, jeszcze możesz
    > samą głowicę sprawdzić... W ogóle napierdala Ci strasznie, jak obrócona
    > panewka...

    no wlasnie "jak panewka" ale nie panewka.
    Koledzy podpowiadają UPG ale od kiedy to UPG stuka?
    Wg mnie słuchać klawiature, pytanie tylko dlaczego o co konkretnie stuka.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 15. Data: 2011-09-04 21:36:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > no wlasnie "jak panewka" ale nie panewka.

    Panewka stukająca tylko po odkręceniu korka?

    > Koledzy podpowiadają UPG ale
    > od kiedy to UPG stuka?

    Jak komora spalania jest nieszczelna to może cykać czy jakby stukać w
    rytm zapłonu w tym cylindrze.

  • 16. Data: 2011-09-04 21:45:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Kuba \(aka cita\)

    > Panewka stukająca tylko po odkręceniu korka?

    no to też pisze, ze nie panewka przecież.

    > Jak komora spalania jest nieszczelna to może cykać czy jakby stukać w
    > rytm zapłonu w tym cylindrze.

    no może, może - ale dzwięk (przynajmniej an filmiku) wydaje sie być
    metaliczny ...
    Jak już miałbym strzelać po tym filmiku to powiedziałbym, ze nawalala
    samoregulator, który uległ uszkodzeniu po przegrzaniu ... no ale to taka
    wydumana teoria..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 17. Data: 2011-09-04 22:06:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-09-2011 16:11, megrims pisze:
    > Ale tylko jak odkręcę korek. Jak jest zakręcony, to cisza.

    Ale jesteś pewien, że nie było tak wcześniej?
    U mnie krzywki wałków rozrządu taplające się w oleju generują podobny
    dźwięk który słychać przy odkręconym korku.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 18. Data: 2011-09-04 22:12:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale jesteś pewien, że nie było tak wcześniej?
    > U mnie krzywki wałków rozrządu taplające się w oleju generują podobny
    > dźwięk który słychać przy odkręconym korku.

    jak nie zapomne, jutro w pracy pewnie znajdzie sie jakies 530 czy 535 i
    zobacze jak chodzi po otwarciu korka.

  • 19. Data: 2011-09-05 09:48:34
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to normalny objaw?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=X2V1uu__H0A
    >
    > Czy mam już kupować nową motoryne na alledrogo.
    >
    > przebieg 100kkm.
    > I ten dym to nie para wodna. Trochę jebie spalonym olejem.

    Bierze płyn chłodzący? Jest "masło" pod korkiem oleju?

  • 20. Data: 2011-09-05 10:02:52
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-05 09:48, Vlad The Ripper wrote:

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bierze płyn chłodzący? Jest "masło" pod korkiem oleju?

    Może też płynem lać do komory spalania zamiast do oleju. Stąd białe dymy ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik