  • 31. Data: 2011-09-12 11:54:56
    Temat: Re: pacjent: e60 535d
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:

    > a jak ci sie skonczyla sprawa bledu z akumulatorem, bo albo przegaopilem
    > albo nie pamietam?:)

    BTW: BMW wzywa do serwisów auta z taką przypadłością - kampania.
    Przynajmniej te z dieslem.
    Przyczyna ponoć tkwi w nieodłączającym się podgrzewaczu świec czy coś w ten
    deseń.

    Może to o to szło?

  • 32. Data: 2011-09-12 19:35:59
    Temat: Re: pacjent: e60 535d: BTW: krótka historia ostatnich 100kkm oraz 60kkm w c63
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-12 11:49, Bartek pisze:
    > Użytkownik "megrims"<m...@i...pl> napisał w wiadomości
    (ciach)

    > a jak ci się skończyła sprawa błędu z akumulatorem, bo albo przegapiłem
    > albo nie pamiętam?:)

    a! moduł GPS mam już 2.5 roku (ten od monitoringu). I bateria w nim
    zaczęła świrować. Wiadomo ciepło/zimno/ciepło/zimno więc po takim
    czasie ch@j ją strzelił. Naprawa polegała na.. Uwaga...

    Ominięciu IBS :D :D :D

    GPS podłączono bezpośrednio do klemy '-'. Czujnik poboru
    prądu jest na klemie '-'.

    Komunikaty o aku przestały przychodzić - leczenie syfa pudrem.
    Nie pytajcie kto, gdzie i za ile to zrobił.

    Ale po 3 tygodniach stania ledwo kręcił, więc grzecznie, aczkolwiek
    stanowczo zażądałem wymiany baterii w GPS :)

    A tak poza tym to ma przejechane 98kkm, czipa na 306KM i 660Nm :D
    od przebiegu 40kkm i w zasadzie żadnych problemów. Tylko rzeczy
    eksploatacyjne. Ogólnie kochane auto. Tyle, ze w mieście chleje
    15. Średnie z trasą za 4kkm ma 11.4. Do przyjęcia. Ostatnio coś
    delikatnie stuka w zawieszeniu na dziurach i to nie zawsze.

    Ale przy okazji: C63

    Ma 2 lata, przejechane 60kkm i co mnie ostatnio wqrvia:
    - błąd pomiaru poziomu paliwa: po zatankowaniu pokazuje full.
    schodzi do 3/4 potem do 1/2.. potem NAGLE rezerwa, zasięg '0'
    przejechać można 400 m (metrów) i trup. Zajebiste.. dla żony
    szczególnie.

    - coś się rżnie skrzynia biegów. w Trybie C/S chodzi normalnie.
    W trybie 'M' jak się przekłada łopatami to też jest OK. Ale
    lewarem przekłada tylko co piąty raz. Przy normalnej
    jeździe nie przeszkadza, ale przy nienormalnej jak się szybko
    obraca sterem to ciężko trafić w łopatę.
    Chyba biały pasek na środku przykleję :D

    ASO przefleszowało cały soft. Pojawiły się nowe drogi w Navi,
    ale zgłoszone usterki nadal są. ASO to najczęściej są wymieniacze
    a nie mechanicy. Chyba poszukam pana Kazia w stodole, który
    może to naprawi.

    Niestety polskie drogi mają to do siebie, że tapicerki słychać
    już jak się jedzie po wertepach. W zawieszeniu na razie nix.