  • Data: 2013-11-13 13:11:24
    Temat: Re: oscyloskop - kolejne podejście :)
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:0ddd5add-0209-4ce4-9bc5-9031fca9acfa@googlegrou
    ps.com...

    > Co to jest ten analizator logiczny 16 kanałowy?
    > To cos w rodzaju nagrywarki poziomu logicznego dla 16 różnych sygnałów?
    > Taki oscyloskop zero-jedynkowy?

    Nigdy nie miałem, ale logika mówi dokładnie to co napisałeś.
    Oscyloskop cyfrowy musi mieć na wejściu przetwornik A/C dający np. 8 bitowe
    próbki sygnału.
    Wystarczy pominąć A/C i mamy analizator logiczny 8 kanałowy.

    Jak nie stosujesz szyn cyfrowych to praktycznie analizator jest mało
    potrzebny (ale do SPI itp. to ze 4 kanały by cię przydały).
    Tak w tej chwili mi przyszło do głowy, że jak bardzo potrzeba obejrzeć 4
    linie cyfrowe to oscyloskopem 2 kanałowym się da to osiągnąć mieszając
    sygnały parami za pomocą oporników.
    Analiza będzie wymagała trochę wysiłku, ale "się da".
    P.G.