  • Data: 2013-11-13 13:31:48
    Temat: Re: oscyloskop - kolejne podejście :)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 listopada 2013 13:17:14 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Tak. Jedyna wada że wszystkie analizatory "przy okazji" które mialem
    >
    > okazję macać w tanich oscyloskopach miały wspólną cechę: GUI było
    >
    > bazowane na najnowszych wzorcach z lat 60tych. Praktycznie kazdy taki
    >
    > analizator nie nadaje sie do powaznej pracy bo programista tego cuda
    >
    > *nigdy* go nie użył i nie wie jak żenująco popsuty interfejs napisał
    >
    > zaczynając od najprostszych czynnosci takich jak wygodny browse. Po
    >
    > prostu spodziewaj się najgorszego i podziel przez 10.
    >

    > Jesli chcesz miec taki analizator to raczej zainwestuj w coś

> [...]

    OK. wszystko jasne.
    Po drodze poczytałem troche o tym sprzęcie i mi się troche wyjaśniło. Troche taki
    analizator mozna zaemulować żąglując ustawieniami w oscyloskopie.

    Tak więc pozostaje pierwsze pytanie. Czy warto ten czy wystarczy jakiś
    prostszy/tańszy dostępny w normalny sposób (tak aby celnicy nie dowalili nagle swojej
    ceny)...