  • Data: 2013-11-13 13:55:58
    Temat: Re: oscyloskop - kolejne podejście :)
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-11-13 10:17:38 +0100, s...@g...com said:

    > Wróciłem do tematu szukania oscyloskopu.
    > Zastosowania hobbystyczne:
    > -Cyfrówka mikrokontrolerowa
    > -debugowanie przebiegów w transmisjach rs, spi i podobnych.

    Tu się zastanów czy bardziej do tego celu nie będziesz potrzebował
    analizatora logicznego. Oczywiście nie zastąpi to diagnostyki
    oscyloskopem. Natomiast na oscyloskopie nie będzie zbyt wygodnie złapać
    kilkadziesiąt bitów, i potem je ręcznie na hex przeliczać. A jak
    zapragniesz więcej?
    Nie musisz mieć od razu jakiegoś spasionego analizatora z 1500
    funkcjami, których i tak nie użyjesz. Jeśli to "wąskie" magistrale to
    może na początek starczy Ci coś w stylu buspirate? około $30

    --
    DJ