    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: oscyloskop HP 54600B
    Date: Fri, 20 Nov 2015 12:31:40 +0100

    W dniu 2015-11-20 o 09:21, m4rkiz pisze:
    > w sumie to jestem technik mechanik, z zamilowania
    > informatyk a w szeroko pojetej elektronice dlubie sobie
    > tylko hobbystycznie w zasadzie bez przygotowania
    > teoretycznego
    >
    > zaczelo sie od lutownicy, potem multimetr zwykly
    > i cegowy, zasilacz labolatoryjny, hot air, etc.
    >
    > ostatnio jednak co raz czesciej trafiam na 'sciane'
    > w postaci multimetr costam pokazuje, ale...
    >
    > wiec pobawilbym sie oscyloskopem
    >
    > o oscyloskopach to w zasadzie wiem tyle ze istnieja
    > wiec nie wiem czy brac w kategorii dobry ale stary
> [...]
    600b-2x100mhz-i5791823075.html

    > warto na poczatek?

    "Praktycznie przeleżał całe swojeżycie na półce w magazynie, był jedynie
    kalibrowanyregularnie. Czas ostatniejkalibracji to 2012-2013."
    Jak ja lubię takie teksty. Panie, Niemiec tylko do kościoła nim jeździł.
    Ciężki grzmot zajmujący dużo miejsca. Praktycznie bez gwarancji.
    Wolałbym dołożyć drugie tyle i kupić coś takiego:
    http://ndn.com.pl/oscyloskopy-cyfrowe/1499-ds1052e-r
    igol.html
    albo:
    http://www.gotronik.pl/oscyloskop-cyfrowy-sds1072cml