  • Data: 2015-11-20 12:23:57
    Temat: Re: oscyloskop HP 54600B
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 20.11.2015 um 11:13 schrieb RoMan Mandziejewicz:

    > Do elektroniki analogowej (m.cz.), podstawowej cyfrowej i impulsowej
    > spokojnie wystarczy. Do zaawansowanej cyfrowej i tak trzeba
    > wielokanałowego analizatora czyli w ogóle nie ta klasa.
    >
    > Poza tym - to w trybie akwizycji a nie normalnej pracy.
    Tylko za te pieniądze kupisz Rigola. Co prawda 50MHz, ale za to
    1Gsamples/s. Do zastosowań amatorskich moim zdaniem lepszy i lżejszy. A
    i przebiegi możesz zgrać na sticka czy podłączyć do PCta. Osobiście do
    zastosowań audio itp kupiłem sobie u uprzejmego chińczyka malutki
    oscyloskopik minidso DS203 za 100$ na bazie STM32F4 i FPGA. Jest pod
    Creative Commons, wszystko interesujące znajdziesz w sieci.

    Waldek