  • 1. Data: 2016-11-09 14:30:28
    Temat: oscyloskop
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ktos ma doswiadczenie z tymi chinskimi oscyloskopami ?

    Na allegro Rigol, Siglent, Uni-T, GW Instek, i troche innych,
    pomijajac roznice miedzy modelami - ponoc to prawie to samo, ale czy
    na pewno ?

    Hm, a moze zaczac od strony producenta i obejrzec dzial support - juz
    dawno sobie mowie, ze tak nalezy wybierac :-)

    J.

  • 2. Data: 2016-11-09 15:18:17
    Temat: Re: oscyloskop
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-09 o 14:30, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Hm, a moze zaczac od strony producenta i obejrzec dzial support - juz
    > dawno sobie mowie, ze tak nalezy wybierac :-)

    Kupiłem jakiś czas temu taki wynalazek DSO-1062:
    http://sp-hm.pl/thread-2482.html

    support kończy się razem z gwarancją. Na gwarancji wymieniają na nowe,
    a potem to już możesz wyrzucić na śmietnik, bo serwisu nie ma.
    Piszę o tym konkretnym producencie Voltcraft.

  • 3. Data: 2016-11-09 15:31:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    Chcesz kupić czy sprzedać?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-11-09 17:18:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >nowe,
    >a potem to już możesz wyrzucić na śmietnik, bo serwisu nie ma.
    >Piszę o tym konkretnym producencie Voltcraft.

    Ze tak bedzie, to ja nie mam watpliwosci.

    Tym niemniej IMO jest roznica czy na stronie "producenta" nikt o
    wyrobie nie slyszal, czy np jest nowa wersja softu.
    Swiadczy to o podejsciu tegoz "producenta" do klienta :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-11-09 21:30:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-09 14:30, J.F. wrote:
    > Ktos ma doswiadczenie z tymi chinskimi oscyloskopami ?
    > Na allegro Rigol, Siglent, Uni-T, GW Instek, i troche innych, pomijajac
    > roznice miedzy modelami - ponoc to prawie to samo, ale czy na pewno ?

    Jest masa review na youtubie. Warto pozerkać.

    Mam Owona. Kupa. Ale działa. Patrząc na to z perspektywy jakiś 6 lat
    używania: działa i wystarcza do uC. Niedaleko mnie jest sobie Uni-T
    używany hobbystycznie. Działa już 5-ty rok. Ogólnie nie jest tak źle jak
    by się wydawało, natomiast parametry elektryczne jak szum są raczej
    zupełnie inne niż nawet najprostszych teków. Mówię z poziomu
    doświadczenia ze stojącymi ekran w ekran obok siebie.

    A Rigola mozna czasem zhackować na większe pasmo, dlatego jest raczej
    najlepszym wyborem jesli chcesz kupić tani a dobry.

  • 6. Data: 2016-11-09 23:38:08
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-11-09 o 15:18, Krzysiek pisze:
    > support kończy się razem z gwarancją. Na gwarancji wymieniają na nowe,
    > a potem to już możesz wyrzucić na śmietnik, bo serwisu nie ma.
    > Piszę o tym konkretnym producencie Voltcraft

    Jak to nagle można się czegoś dowiedzieć i to *przed* szkodą...
    Bo przymierzałem się do kupna ładowarki tej firmy, no ale jeśli tak
    działają, to chyba wybiorę EverActive. Czy o tej ostatniej f-mie
    coś-ktoś może powiedzieć (o ich ładowarkach)?

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 7. Data: 2016-11-10 19:42:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-09 14:30, J.F. wrote:
    > [ciach]

    Jeszcze uwaga: https://sigrok.org/

    Czasem warto brać pod uwagę takie detale.

  • 8. Data: 2016-11-16 12:51:15
    Od: circuitmaker <f...@m...pl>

    J.F. wrote:

    > Ktos ma doswiadczenie z tymi chinskimi oscyloskopami ?

    Mam DS1054Z przerobiony na DS1102 i sprawuje się świetnie,
    zdecydowanie wart swojej ceny. Dotąd jedyny znany mi problem
    pojawił się, gdy chciałem obejrzeć pętle histerezy rdzenia
    i zamiast analogowego układu całkującego użyłem math->Integral.
    Oscylogram sugerował pojawienie się nowej fizyki, lepszej
    niż mają w CERN. :)

    c.

  • 9. Data: 2016-11-17 18:31:24
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > i zamiast analogowego układu całkującego użyłem math->Integral.
    > Oscylogram sugerował pojawienie się nowej fizyki, lepszej

    Potwierdzam. Na pewno wart ceny.
    Jedyne, czego mu brak, to akumulatora do użytku na polu :)

    Mam owona z taką opcją i to jest bardzo wygodne.
    Ale poważnie - DS1054Z jest Ok.
    Zwłaszcza, że się ślicznie hackuje.

  • 10. Data: 2016-11-17 19:18:36
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>