  • 1. Data: 2016-11-09 10:38:21
    Temat: Żółte ustrojstwo oprócz tradycyjnego kondensatora w głosniku jakieś pomysł ?
    Od: Schecter Miera <v...@g...com>

    Witam, w głosniku wysokotonowym oprócz szeregowo wlutowanego kondesatora jest też
    równolegle wlutowane coś.. dysponuje tylko fotką ale może ktoś bedzie wiedział co to
    i jakie mniej wiecej może miec parametry, z góry dzieki

    https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/1503
    3651_1322273417825118_1995649434_n.jpg?oh=e28faa3b16
    4169e59b39ec07b2f16744&oe=58259E9A

  • 2. Data: 2016-11-09 11:22:46
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 09.11.2016 o 10:38, Schecter Miera pisze:
> [...]
    >
    > https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/1503
    3651_1322273417825118_1995649434_n.jpg?oh=e28faa3b16

    http://elektronikab2b.pl/technika/3180-filtry-wyjsci
    owe-dla-wzmacniaczy-klasy-d-dobor-parametrow#.WCL46c
    f_qUk

  • 3. Data: 2016-11-09 11:34:37
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Filtr LC

  • 4. Data: 2016-11-09 17:42:53
    Od: Schecter Miera <v...@g...com>

    W dniu środa, 9 listopada 2016 10:38:22 UTC+1 użytkownik Schecter Miera napisał:
> [...]
    >
    > https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/1503
    3651_1322273417825118_1995649434_n.jpg?oh=e28faa3b16

    Dzięki wielkie za pomoc ; )

  • 5. Data: 2016-11-09 22:56:32
    Od: Schecter Miera <v...@g...com>

> [...]
    >
    > https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/1503
    3651_1322273417825118_1995649434_n.jpg?oh=e28faa3b16

    troche słabo mi idzie ogarnięcie tego.. nie znam parametrów głosnika mam identyczny
    jednak bez tego filtra LC tym rozni się w volvo system High od Premium w tym punkcie
    wzmacniacz fabryczny ma 200W 4x50, a wiec jakie parametry tego filtra by tam pasowały
    ? wybaczcie brak wiedzy ; /

  • 6. Data: 2016-11-09 22:57:56
    Od: Schecter Miera <v...@g...com>

> [...]
    >
    > https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/1503
    3651_1322273417825118_1995649434_n.jpg?oh=e28faa3b16

    Głosnik ma 8ohm