  • 1. Data: 2016-11-09 16:46:50
    Temat: utonąłem w koalicji
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    jebać euro!

    czy Ktoś tu mógłby mi pomóc?
    jeśli tak to:

    http://uk.rs-online.com/web/p/current-transducers/04
    97110/

    spalił się taki LEM, i to jak, działał nagle wskazanie zaczęło spadać,
    po czym zaczął pokazywać około 0 z pobudzeniem...

    ciekawe jest to, że nie działa tylko wskazanie dodatnie, wskazanie
    ujemnie działa poprawnie...

    rozebraliśmy, dwa jakieś takie oporniki SMD 100 się zwęgliły...

    jaka to wartość?

    wsadziliśmy 10 om i układ zaczął zwierać oba zasilania

    czy Ktoś dysponuje jakimś pirackim schematem tego lema, model LA 200-P?

    w środku są jakieś elementy które wyglądają jak 4 pinowe tranzysory smd...

    co to może być?

    elementy te mają napisy: AG W36 i AG W47

    wyglądają na zwarte dwa piny w nich

  • 2. Data: 2016-11-09 17:00:25
    Temat: drugie dno
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    aaaa, to jeszcze nie wszystko...

    zagadnienie:

    nawinąłem na ten LEM 100 zwojów drutu i puszczam prąd, żeby LEM
    pokazywał 100A...

    no i w tym drucie jest problem, bo jak się LEM spala to chuj człowieka
    może strzelić jak ma ten drut w LEMie przewinąć...

    czy można sobie jakoś ułatwić życie? jakieś złączki? jak zrobić w tym
    LEMie wyjmowane uzwojenie?